Společnost


Badoo Trading Limited (seznamka badoo.com)

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#69338Blokování profilu, účtu atd

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 20 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
12.08.2023, před rokem

Bedřich Sysel

Znění stížnosti

Badoo.com blokuje profily nebo účet a nemáte šanci se bránit!!

Je to podvodná seznamka neboli chat na seznámení.

Pokud se uživatel registruje a má premium učet, který si za poplatek zakoupí vše funfuje na 1%..Pokud Vám ale premium vyprší, začnou se na profilu objevovat nabídky seznámení a klidně každý den 5 uživatelů má zejm se seznámit,ale pozor vy ty uživatele nevidíte musíte si zakoupit zase to premium členství jinak nemáte šanci ty uživatele vidět. Zakoupíte si tedy členství za nějakou cenu dle výběru a vidíte ty co se chtějí seznámit, ale pozor toto je podvod, protože jsem se ptal uživatelu zdali klikny na srdíčko v profilu a odpověd byla že na srdíčko nekliknul nikdo.Tak jakto že se chtějí seznámit? = bydoo.com rozesílá nabídky sám aby docílil uživatele zakoupení členství!!

Pokud si nezakoupíte nějakou placenou službu na badoo.com, tak vás badoo systém vyhodnotí jako nežádoucího a bloknou vám učet bezdůvodu nemáte šanci se hájit, presuknce nevinny badooo nezná mají pdovodné obchodní podmínky..

Z něčeho vás badoo.com obviní,ale nemáte šanci se obhájit normálně vás bloknou a hotovo..

Badoo.com je podvodná seznamka neboli podvodnej chat a pozor mají Vaše informace a ty uchovávají celou dobu klidně i 100let!!!Nikdy ty informace nevymažou dle podmínek na to mají udajně práco uchovávat informace o uživatelích až do smrti..


Produkt

Je to seznamka a nemáte šanci se bránit blokujou profily bezduvhodně a badoo vyhodnocuje automat..pokud uživatel platí za členství jak takž to funguje jak prestane platit profil zablokuji a vymluví se za porušení podmínek..


Požadované řešení

zablokovat doménu badoo.com pro českou republiku ..


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2023 11:14, před rokem

Podle všeobecných obchodních podmínek společnosti Badoo Trading Limited (publikovaných na webových stránkách společnosti https://badoo.com/cs/terms/) má společnost právo zablokovat účet spotřebitele, pokud spotřebitel opakovaně porušil některou z povinností stanovených ve všeobecných obchodních podmínkách společnosti. Pokud spotřebitel s postupem společnosti nesouhlasí, má možnost uplatnit stížnost.

Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával jeho osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.

Pokud spotřebitel nechce, aby jej společnost dále kontaktovala, doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.

Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů. Kontakty na podatelnu ÚOOÚ jsou dostupné zde: https://www.uoou.cz/podatelna%2Duradu/os-1006.

Kontakty na společnost Badoo Trading Limited:
- kontaktní formulář na zákaznickou podporu: https://support.badoo.com/hc/cs/requests/new,
- adresa společnosti: The Broadgate Tower, Third Floor, 20 Primrose Street, London EC2A 2RS.

Společnost je možné kontaktovat i přes sociální sítě.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Spojeném království), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska, přičemž spolupracuje také s mezinárodním spotřebitelským centrem Spojeného království.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2023 16:38, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.