Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dá se říci, že jsem jídelnu Svoboda navštěvoval pravidelně. Během mých obědů jsem si všiml neprofesionálního jednání obsluhy a nedodržování základních hygienických pravidel. Jednalo se vždy o 3 obsluhující ženy středního až pokročilého věku, které ne zřídka dávaly najevo jak moc jim vadí, když se v jídelně setká větší množství zákazníků. Byl jsem svědkem dehonestujících poznámek, kroucení hlavou a posměšných poznámek vůči zákazníkům.
Co by jistě neuniklo pozornosti zaměstnancům hygienické stanice je fakt, že všechny 3 prodávající ženy nosí modrou latexovou ochrannou rukavici na jedné, převážně levé ruce, která frekventovaně přichází do styku jak s potravinami, tak s penězi a bůh ví s čím dalším. Všechny 3 prodávají se podle potřeby střídají u kasy a zašmudlaná modrá rukavice, pomalu se během dne zbarvující do černa, hovoří sama za sebe.
Poslední zbytek mé tolerance, vůči dehonestujícím, nepříjemným a nadřazujícím se prodávajícím, se rozplynul ve středu 9.8.2023 kolem druhé hodiny odpoledne. Opět jsem byl svědkem chování, které už dávno nepatří do vztahu prodávajícího a klienta. Připadal jsem si, že se v jídelně zastavil čas někdy za totalismu. Konkrétně, jedna kupující se vyjádřila ve smyslu, že má v polévce málo brambor. Za normálních okolností by člověk očekával stručnou omluvu a nápravu vznesené poznámky, už jenom proto, aby nevznikl žádný konflikt a zákazník byl uspokojen. Na místo toho jsem byl svědkem arogantních poznámek, které ukončila jedna z obsluhujících žen výrokem "nejsme žádné ovce, které nám budou něco diktovat" a dalším nadřazujícím výrokem "my jsme tady doma".
Byl jsem šokován a přísahám, že se do dané jídelny již nevrátím, uvidím-li z ulice jednu z výše zmíněných obsluhujích. Takovéto chování opravdu nepatří do styku se zákazníkem.
Lidová jídelna.
Zabezpečení provozovny, aby výše zmíněný personál nepřišel do styku ze zákazníkem.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Dostupné kontakty na podnikatele:
- e-mail: haluzar@email.cz,
- tel.: 284 821 045,
- adresa: V humenci 238/22, 198 00 Praha.
V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici (KHS). Kontakty na jednotlivé KHS nalezne spotřebitel zde: https://www.mzcr.cz/krajske-hygienicke-stanice/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.