Společnost


Pavel Svoboda

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#69339Dehonestující chování personálu jídelny.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 20 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
12.08.2023, před rokem

Karel Bloch

Znění stížnosti

Dá se říci, že jsem jídelnu Svoboda navštěvoval pravidelně. Během mých obědů jsem si všiml neprofesionálního jednání obsluhy a nedodržování základních hygienických pravidel. Jednalo se vždy o 3 obsluhující ženy středního až pokročilého věku, které ne zřídka dávaly najevo jak moc jim vadí, když se v jídelně setká větší množství zákazníků. Byl jsem svědkem dehonestujících poznámek, kroucení hlavou a posměšných poznámek vůči zákazníkům.
Co by jistě neuniklo pozornosti zaměstnancům hygienické stanice je fakt, že všechny 3 prodávající ženy nosí modrou latexovou ochrannou rukavici na jedné, převážně levé ruce, která frekventovaně přichází do styku jak s potravinami, tak s penězi a bůh ví s čím dalším. Všechny 3 prodávají se podle potřeby střídají u kasy a zašmudlaná modrá rukavice, pomalu se během dne zbarvující do černa, hovoří sama za sebe.
Poslední zbytek mé tolerance, vůči dehonestujícím, nepříjemným a nadřazujícím se prodávajícím, se rozplynul ve středu 9.8.2023 kolem druhé hodiny odpoledne. Opět jsem byl svědkem chování, které už dávno nepatří do vztahu prodávajícího a klienta. Připadal jsem si, že se v jídelně zastavil čas někdy za totalismu. Konkrétně, jedna kupující se vyjádřila ve smyslu, že má v polévce málo brambor. Za normálních okolností by člověk očekával stručnou omluvu a nápravu vznesené poznámky, už jenom proto, aby nevznikl žádný konflikt a zákazník byl uspokojen. Na místo toho jsem byl svědkem arogantních poznámek, které ukončila jedna z obsluhujících žen výrokem "nejsme žádné ovce, které nám budou něco diktovat" a dalším nadřazujícím výrokem "my jsme tady doma".
Byl jsem šokován a přísahám, že se do dané jídelny již nevrátím, uvidím-li z ulice jednu z výše zmíněných obsluhujích. Takovéto chování opravdu nepatří do styku se zákazníkem.


Produkt

Lidová jídelna.


Požadované řešení

Zabezpečení provozovny, aby výše zmíněný personál nepřišel do styku ze zákazníkem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2023 11:27, před rokem

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Dostupné kontakty na podnikatele:
- e-mail: haluzar@email.cz,
- tel.: 284 821 045,
- adresa: V humenci 238/22, 198 00 Praha.

V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici (KHS). Kontakty na jednotlivé KHS nalezne spotřebitel zde: https://www.mzcr.cz/krajske-hygienicke-stanice/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2023 16:39, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.