Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#69342Nedodání časopisu, nesprávné vkládání časopisů do schránky.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.08.2023, před rokem

Alena Vacková

Znění stížnosti

Dobrý den.
11.8. mi měl být doručen předplacený časopis TV STAR. Navíc byla pošta vložena do schránky tak, že půlka “vyčuhovala” ven. Není divu, že nějaké nenechavé ruce ukradly časopis, který koukal ven ze schránky. Přitom nevidím jediný důvod kromě liknavosti doručovatele(lky), proč by se nemohla celá pošta vejít celá do schránky. Vždy se tam vejde bez problémů vše, co je velké jako časopis či více časopisů. Schránka je dostatečně velká na to, aby to šlo. Proto žádám hlavně aby se to neopakovalo.
Žádám aby mi byla pošta vhozena do schránky vždy tak, aby nic nekoukalo, což jsem považovala za samozřejmost, ale asi ne u Vás. Jinak se bude opakovat ztráta časopisu. Zároveň žádám doručení posledního čísla předplaceného časopisu TV STAR, neboť jsem ho Vaší vinou nedostala. Bydlím v ***. Prosím dejte to do pořádku. Děkuji s pozdravem Alena Vacková


Produkt

Předplatné časopisu TV STAR poslední číslo které vyšlo 11.8.2023


Požadované řešení

1. Dodání nedodaného posledního čísla časopisu TVSTAR
2. Zajištění aby mi byla pošta dodávaná do schránky správně. Tedy tak, aby nic nevykukovalo ze schránky. Což by neměl být problém, protože se tam časopis bez problému vejde.
3. Nechci aby se ztráta, či špatně dodaná pošta opakovala, tedy informovat doručovatele(lku) jak správně vhazovat poštu do schránky (zřejmě to neví)..


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2023 12:13, před rokem

V tomto případě mohlo dojít k výpadku v doručování předplaceného časopisu. O vzniklé situaci je tak vhodné informovat i vydavatele časopisu.

Uzavřením smlouvy vznikl mezi stranami závazkový právní vztah. Vydavateli (v tomto případě společnosti VLTAVA LABE MEDIA a.s.) z něj plyne povinnost doručovat pravidelně v dohodnutý den objednateli deník na uvedenou adresu. Pokud tak neučiní, může spotřebitel uplatnit reklamaci, nejlépe prokazatelně písemnou formou. Pokud spotřebitel vytkl vadu, a zvolil nárok z vadného plnění, je společnost povinna zajistit nápravu.

Společnost VLTAVA LABE MEDIA a.s. lze informovat o výpadku v doručování prostřednictvím e-mailu: reklamace@mojepredplatne.cz.

Reklamace musí obsahovat:
- úplnou adresu předplatitele nebo odběratele,
- reklamovaný titul, číslo nebo datum vydání,
- počet reklamovaných výtisků jednotlivých vydání,
- telefonický kontakt na odběratele a/nebo předplatitele,
- emailovou adresu,
- popis důvodu reklamace.

Ke společnosti Česká pošta, s.p.:
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.