Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:16
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#69343Dvakrát prodaná sedadla

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 19 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.08.2023, před rokem

Anežka Vaštová

Znění stížnosti

Sedadla jsme bookovaly několik měsíců dopředu - celkem 4 mista, na jízdence jsme měli čísla sedadel (57,58,60,61), podle kterých jsme si sedly. V polovině cesty přistoupila rodina s tím, že jim sedíme na místech. Neochotná se posunout, nebo udělat jakýkoli kompromis, řidič volal na podporu, kde nám bylo oznámeno, ať se polovina z nás přesune na úplně druhou stranu autobusu a ještě k tomu daleko od sebe. Od všech zúčastněných byl velmi neochotný a otrávený přístup, což připisujeme tomu, že jsme mladé.


Produkt

Spoj Řím - Praha, odjezd 13:00 ze stanice termini, 12.8


Požadované řešení

Částečná finanční kompenzace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2023 12:15, před rokem

Není-li služba poskytnuta nebo není-li poskytnuta ve sjednané kvalitě, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Reklamaci je možné podat i prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne zde: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2023 16:41, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.