Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Přijde mi trošku padlé nahlavu, že převezmete balíček, který pak vrátíte s tím, že přesahuje 5kg. Proč není kontrola při odesílání? Já doma váhu nemám třeba. Nebo proč není možné doplatit rozdíl za těžší balíček? Namísto toho to pošlete do depa, pak zpátky a já pak musím zaplatit další dopravu. Zlodějina !
Možnost doplatit rozdíl ceny při vyšší hmotnosti ! Nebo vážení při přijímání balíčku.
|
Tweet |
Dle všeobecných podmínek společnosti Zásilkovna s.r.o. (https://files.packeta.com/web/files/VOP_Mezinami_Zasilkovna.pdf) je osobou odpovědnou za to, že Zásilka splňuje potřebné limity (standardní zásilka max. 5 kg; nadrozměrná max. 10 kg), Odesílatel. Pracovníci Podacích míst nejsou povinni parametry Zásilky kontrolovat. Zásilkovna může po kontrolním přeměření/převážení Zásilku označit jako Nadrozměrnou i v případě, že tak nebyla označena Odesílatelem v Aplikaci. Místem doručení Nadrozměrných Zásilek může být výhradně Výdejní místo, které přijímá Nadrozměrné zásilky. Nadrozměrné zásilky tedy není možné doručit do všech Výdejních míst a není možné je doručit do Z-BOXu.
V případě, že spotřebitel předal společnosti zásilku, která přesáhla uvedené limity, je společnost dle podmínek oprávněna dle vlastního rozhodnutí zásilku vrátit na náklady odesílatele, anebo obstarat přepravu dle platného ceníku. Uvážení Zásilkovny závisí primárně, avšak nikoliv výhradně, na kapacitě a možnostech zvoleného Místa doručení.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, pane Rendo, dle našich všeobecných obchodních podmínek (https://files.packeta.com/web/files/VOP_Mezinami_Zasilkovna-01-09-2023.pdf) odpovídá výhradně odesílatel za to, zda zásilka splňuje limity pro převzetí do přepravy. Pracovníci podacích míst nejsou povinni parametry zásilky kontrolovat. Pokud je pak na depu zjištěno, že zásilka přesahuje stanovený limit, je zásilka automaticky vrácena odesílateli bez nároku na náhradu přepravného. Do budoucna doporučujeme posílat zboží, které je v souladu s našimi obchodními podmínkami, abyste se vyhnul podobné situaci. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.