Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#69345Nemožnost doplatit při vyšší hmotnosti !!

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 9 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.08.2023, před rokem

Jakub Renda

Znění stížnosti

Přijde mi trošku padlé nahlavu, že převezmete balíček, který pak vrátíte s tím, že přesahuje 5kg. Proč není kontrola při odesílání? Já doma váhu nemám třeba. Nebo proč není možné doplatit rozdíl za těžší balíček? Namísto toho to pošlete do depa, pak zpátky a já pak musím zaplatit další dopravu. Zlodějina !


Požadované řešení

Možnost doplatit rozdíl ceny při vyšší hmotnosti ! Nebo vážení při přijímání balíčku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2023 12:28, před rokem

Dle všeobecných podmínek společnosti Zásilkovna s.r.o. (https://files.packeta.com/web/files/VOP_Mezinami_Zasilkovna.pdf) je osobou odpovědnou za to, že Zásilka splňuje potřebné limity (standardní zásilka max. 5 kg; nadrozměrná max. 10 kg), Odesílatel. Pracovníci Podacích míst nejsou povinni parametry Zásilky kontrolovat. Zásilkovna může po kontrolním přeměření/převážení Zásilku označit jako Nadrozměrnou i v případě, že tak nebyla označena Odesílatelem v Aplikaci. Místem doručení Nadrozměrných Zásilek může být výhradně Výdejní místo, které přijímá Nadrozměrné zásilky. Nadrozměrné zásilky tedy není možné doručit do všech Výdejních míst a není možné je doručit do Z-BOXu.

V případě, že spotřebitel předal společnosti zásilku, která přesáhla uvedené limity, je společnost dle podmínek oprávněna dle vlastního rozhodnutí zásilku vrátit na náklady odesílatele, anebo obstarat přepravu dle platného ceníku. Uvážení Zásilkovny závisí primárně, avšak nikoliv výhradně, na kapacitě a možnostech zvoleného Místa doručení.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.8.2023 16:18, před rokem

Dobrý den, pane Rendo, dle našich všeobecných obchodních podmínek (https://files.packeta.com/web/files/VOP_Mezinami_Zasilkovna-01-09-2023.pdf) odpovídá výhradně odesílatel za to, zda zásilka splňuje limity pro převzetí do přepravy. Pracovníci podacích míst nejsou povinni parametry zásilky kontrolovat. Pokud je pak na depu zjištěno, že zásilka přesahuje stanovený limit, je zásilka automaticky vrácena odesílateli bez nároku na náhradu přepravného. Do budoucna doporučujeme posílat zboží, které je v souladu s našimi obchodními podmínkami, abyste se vyhnul podobné situaci. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2023 17:56, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2023 18:10, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.