Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dobrý den, dne 11.8.2023 jsem si objednal zboží do alzbaboxu. Jedná se o objednávku ***. Po zaplaceni a otevření schránky zboží v boxu nebylo. Volal jsme na infolinku a bylo mi sděleno, že do 24h dostanu nový kód. Bohužel se nic nestalo. V aplikaci objednávka se tváří vyzvednuta. Informace o dalším postupu nepřišly. Prosím o dořešení. Děkuji
Okamžité vrácení prostředků nebo doručení nového zboží
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
děkuji za předání případu a Vaše vyjádření.
Vzhledem k tomu, že v AlzaBoxu se zásilka nenacházela, byl zákazníkovi vystaven dobropis pro vrácení platby. Ten byl refundován zpět na zdrojový účet již 15. 8. 2023. Přestože platbu vracíme ihned, může v závislosti na bance trvat až 5 pracovních dní, než platbu na účtu uvidíte. Aby nedošlo k nedorozumění, platba se ve většině případů připíše k datu placení objednávky. V den, kdy ji zákazník hradil, uvidí ve výpisu odchozí a zároveň příchozí platbu. Do e-mailu uvedeném v objednávce zasílám i potvrzení o refundaci.
Přeji hezký zbytek dne, Kateřina, Alza.cz - Oddělení Péče o zákazníky
Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.
Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby se ke stížnosti mohl vyjádřit a případně ji uzavřít.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k výše uvedenému (k vystavení dobropisu společností) stížnost uzavíráme s dosažením dohody.