Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#69350Nedodané zboží do boxu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.08.2023, před rokem

Jiří Klein

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 11.8.2023 jsem si objednal zboží do alzbaboxu. Jedná se o objednávku ***. Po zaplaceni a otevření schránky zboží v boxu nebylo. Volal jsme na infolinku a bylo mi sděleno, že do 24h dostanu nový kód. Bohužel se nic nestalo. V aplikaci objednávka se tváří vyzvednuta. Informace o dalším postupu nepřišly. Prosím o dořešení. Děkuji


Požadované řešení

Okamžité vrácení prostředků nebo doručení nového zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2023 13:12, před rokem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.8.2023 12:42, před rokem

Dobrý den,

děkuji za předání případu a Vaše vyjádření.

Vzhledem k tomu, že v AlzaBoxu se zásilka nenacházela, byl zákazníkovi vystaven dobropis pro vrácení platby. Ten byl refundován zpět na zdrojový účet již 15. 8. 2023. Přestože platbu vracíme ihned, může v závislosti na bance trvat až 5 pracovních dní, než platbu na účtu uvidíte. Aby nedošlo k nedorozumění, platba se ve většině případů připíše k datu placení objednávky. V den, kdy ji zákazník hradil, uvidí ve výpisu odchozí a zároveň příchozí platbu. Do e-mailu uvedeném v objednávce zasílám i potvrzení o refundaci.

Přeji hezký zbytek dne, Kateřina, Alza.cz - Oddělení Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.8.2023 14:30, před rokem

Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.

Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby se ke stížnosti mohl vyjádřit a případně ji uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2023 17:31, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k výše uvedenému (k vystavení dobropisu společností) stížnost uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.