Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Vzala jsem si jistá o2 telefon na splátky.a po 3 mesich používání se neustále ukazovala kapka a nešel nabíjet.
Hlásilo to strašně mokrý port.i když telefon se neodstal nikdy do přítomnosti tekutinou či by zmoknul. Tak jsem šla do o2vpopisu mu situaci a vás neschopný kolega mě pošle vedle do nějakého set isu si ho opravit. Říkám mu ze za ti platit nebudu že je v záruce a že ho mám i pojištění. Stále opakoval ať si to zajdu opravit tam.tal jsem odešla a volala jsem do o2 a ta paní po 20x když jsem se konečně dovolala říká že ho mám zánět do o2 prodejny .a ptám se jí když jsem s tím telefonem nic neudělala já že je to nejspíše chyba vyrovku jestli nedostanu náhradní nenmisto toho mi začala vnucovat úplně stejný telefon na splátky.. řekla jsem 20 X že netak jdu znovu do o2 prodejny jiný kolega mi za ně říkat že si musím zavolat so pojišťovny říkám mu že nemám jak že telefon je vybítej a že nemám nahrandk.tka říká od rodiny až si zavolat říkám že rodina nebydlí kde já ziju tak říká ať si to nějak zařídím takže opět nevyrizeno .tak jsem musela dojet za rodičem přes 100 km a volám do o2 pan mi dá číslo na pojišťovnu kde mám volat i když ti je chyba vyrobku takže by se to mělo nejspíše řešit iinsk a ne přes službu co si platím, ale dobře nějak jsem to vzala .volám tam a paní se mi snažila vnutit ať napíše do formuláře že telefon nějak zmolnul říkám 10x že ne že to není pravda už jsem opravdu byla hodně zla.tal se domluvím že další den přijede kurýr a vyzvedne ho.beru si volno v práci abych byla doma a kurýr stále ikde znovu volám do 02 a tam mi opět nabízí stejny telefon na splátky a po 10 minutách mi dava opět jiné číslo znovu na pojišťovnu tak tam volám zla jsem a řekne ki že kurýr nepřijede z nějakých důvodů že byl zruseny říkám jestli si dělají srandu že si kvůli toho beru volno.a že už 3 dny řeším telefon tak říká ať donesu telefon na o2 prodejnu tak jsem ho tam donesla paní přijala žádost a 3 týdny mám čekat..bez náhradního telefonu hez jiného kyselá jsem si půjčit 9d kamarádky.
Ale těmhle přístup je nehorazny . Co nevidět odejdu od o2 až bude vše vyřešeno
Telefon
Adekvátní řeseni
|
Tweet |
Uplatní-li spotřebitel reklamaci v průběhu jednoho roku od převzetí věci, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí (viz § 2161 odst. 5 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.
Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Jestliže bylo sjednáno pojištění pro ostatní případy nahodilého poškození nebo zničení mobilního zařízení, je možné tuto událost nahlásit na tel. +420 261 262 263, anebo prostřednictvím kontaktního formuláře zde: https://www.o2fs.cz/announcement. Pokud půjde o poškození kryté pojištěním, zařízení spotřebiteli společnost opraví originálními díly od výrobce. A když už opravit nepůjde nebo jej spotřebiteli někdo ukradne, získá spotřebitel od O2 kredit na nákup nového.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Hezký den,
mrzí mě, že máte se svým telefonem potíže.
Ve chvíli, kdy máte závadu na svém telefonu, je možnost ho reklamovat na prodejně O2, kde je třeba se osobně zastavit, ale v případě, že máte pojištění k telefonu, je potřeba se obrátit telefonicky na samotnou pojišťovnu, která po nahlášení škodné události pošle kurýra pro jeho vyzvednutí. Informace k tomu, jak postupovat v případě nahlášení škodné události je přímo zde https://www.o2.cz/podpora/financni-sluzby/pojisteni-chytrych-zarizeni#c-x-a123152 .
Pokud jste již vše na pojišťovnu hlásila a kurýr nedojel, bude potřeba se ozvat přímo pojišťovně, která svoz zajišťuje a kde se pojistná událost nahlašovala.
S pozdravem
Monika Morysová, O2 Czech Republic, a.s.
Děkujeme společnosti za vyjádření.
Jestliže však vznikla vada, kterou je možné reklamovat, pojištění spotřebitelku nijak neomezuje reklamaci uplatnit. Pokud by však šlo o vadu, na kterou se záruka nevztahuje, bylo by nutné kontaktovat pojišťovnu.
Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitelku, aby se k případu mohla vyjádřit.
O2 telefon nevzalo jako reklamaci.
Ale já musela řešit přes pojišťovnu i když mě tene telefon nemohl jak jsem říkala.
Od o2 je přístup nehorazny už jen ti že zaměstnanec mě posílá do jiné prodejny si telefon na vlastní náklady opravit...
Hezký den,
v případě pojištění je potřeba se obrátit na samotnou pojišťovnu, která vše nadále za vás řeší. Poškozený telefon vlhkem je třeba řešit přes pojištění, které je k telefonu sjednáno.
Všechny informace jak postupovat při nahlášení pojistné události popisujeme zde https://www.o2.cz/podpora/financni-sluzby/pojisteni-chytrych-zarizeni#c-x-a123152.
Doporučuji v tomto případě řešit vše s pojišťovnou, která svoz telefonu i další servis v rámci pojistky zajišťuje.
S pozdravem
Monika Morysová, O2 Czech Republic, a.s.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.