Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 13.8.2023 autobus č.248 v 17:00 nezastavil na zastávce Svobodné Heřmanice rozcestí a odjel. Čekalo tu kolem 15 lidí a žádný další spoj z této lokality za den už nejel. Na zastávce jsme byli 10 minut dopředu a nechápeme arogantní chování řidiče. Volal jsem na číslo společnosti, nikdo telefon nezvedal. Napsal jsem jim na jejich stránky, ale pochybuji o odpovědi.
Z Group Bus linka č.248 ze Svobodných Heřmanic -> Opava-Východ
Případné potrestání zaměstnance. Kompenzaci v jakékoli formě.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Kontakty na společnost Z-Group bus a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://zgroupbus.cz/kontakty/#.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.