Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#69365Vypravení a ujetí rychlíku z Brna do ČB ve stanici Veselí - výpravčí nečekal na všechny Busy z výluky a pustil odjezd vlaků bez dojetí 2 autobusů 13,8,2023

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 hodin 35 minut

Detail stížnosti

Publikováno
14.08.2023, před rokem

Jana Vítová

Znění stížnosti

13.8.2023 rychlík Rožmberk z Brna odjezd v 9.44 hodin - od Okříšek cestující přepřavení 4 autobusy náhradní dopravou do stanici VESELÍ NAD LUŽNICÍ,ve stanici Veselí n.Lužnicí výpravčí vypravil vlak,který měl pokračovat po výluce doCB a následně do Plzně- aniž si zjistil, zda dojely všechny 4 autobusy a 2 autobusy dovezly cestující do Veselí a nebyl tam již žádný vlak - ani dopravce ČEské dráhy nezajistil žádného koordinátora ani osobu, která by vzniklou chybu s cestujícími, kteří se ocitli v 32 stup.vedru a parnu bez jakékoliv pomoci. Viditelný chaos byl korunován tím,že se výpravčí stanice svou chybu nejen se nebyl schopen lidem na prázndém nástupišti vysvětlit, ale před lidmi se schovával. V naprosté nahotě se ukázal skutečný stav na našich státních drahách a naprostý nezájem o zákazníky , kteří si byli nuceni sami zajistit na své náklady náhradní dopravu za své finance- i když měli koupenou platnou drahou jízdenku, která jim v dané situaci byla na nic. Na této trase často cestuji se 4 letou vnučkou, naštěstí u této akce českých drah 13.8. nebyla, ale kdybych bezmocně stála s malým dítětem tak to by asi byl ještě větší hukot. Rozhodně mám zájem medializovat tento nehorázný krok českých drah a varovat před jízdami vlakem na trati s výlukou, kde dráhy nemají zajištěny náhradní služby- což je její POVINNOST.


Produkt

služba - doprava veřejná mezi krajskými městy Brno a CB


Požadované řešení

minimálně očekávám veřejnou omluvu a náhradu všech vzniklých mimořádných finančních nákladů


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2023 14:56, před rokem

Není-li služba poskytnuta nebo není-li poskytnuta ve sjednané kvalitě, doporučujeme spotřebiteli, aby uplatnil reklamaci. Jako vhodný nárok se jeví přiměřená sleva z jízdného.

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.