Počet nahlášených stížností: | 408 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Přes "TICKET ART" jsem zakopila vstupenky na muzikál "WE WILL ROCK YOU".na 25.4.2020 do Ostravar arény.Vzhledem ke covidové situaci,byl muzikál přesunutý na 22.5.2021.Dne 28.3.2021,mi přišel od Ticket Art e-mail,že se muzikál přesouvá na 11.11.2023.V červnu šla tato firma do insolvence,nic nám nenapsala,proto jsem chtěla lístky nyní prodat z nečekaných zdravotních komplikací a až teď jsem se dozvěděla,že je představení zrušené.Do insolvence se už přihlásit nemůžu,protože už je pozdě.Je nás určitě víc,kterým psali že se muzikál přesouvá.O zrušení nenapsali nic.
proto chci,aby byla má stížnost postoupena insolvenčnímu správci,který má "TICKET ART"o zařazení mé stížnosti do insolvence s vrácením peněz za neinformovanost zrušení muzikálu
|
Tweet |
Za „běžných“ okolností by měl spotřebitel právo na vrácení peněz, neboť si u společnosti objednal službu, která mu nebyla poskytnuta – ze strany poskytovatele by se jinak jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť k zadržování částky nemá právní nárok.
Společnost 30. 6. 2021 na svých stránkách (https://vstupenky.ticket-art.cz/) oznámila, že na sebe vyhlásila tzv. mimořádné moratorium, upravené v § 127a insolvenčního zákona. V případě vyhlášení mimořádného moratoria je společnost částečně chráněná proti svým věřitelům, ale dále může provozovat svoji podnikatelskou činnost.
Nicméně dne 23. 9. 2021 se situace změnila a usnesením Městského soudu v Praze byl vyhlášen konkurs. Po vyhlášení konkursu měli spotřebitelé stanovenou lhůtu na přihlášení svých pohledávek k insolvenčnímu soudu. V tomto případě lhůta pro podání přihlášek do insolvenčního řízení uběhla 23. 11. 2021 (z veřejně dostupných zdrojů: https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=C8279A750B543FADE05333F21FAC264F) a k pozdním podáním se nepřihlíží.
Insolvenční rejstřík je veřejně přístupný pro každého. Dlužníka jakožto právnickou osoby pak lze dohledat podle názvu firmy, popřípadě jejich identifikačního čísla (IČO). Soud, správce ani sám dlužník nemá povinnost informovat své věřitele. V insolvenci se veškerá rozhodnutí a výzvy zveřejňují pouze elektronicky.
Jestliže spotřebitel neuplatnil svou pohledávku včas, možnost získání peněz zpět je minimální.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.