Společnost


FlixBus CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:152
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#69380Nemožnost kontaktovat nikoho kompetentního

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 18 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
14.08.2023, před rokem

Vojtěc Pinc

Znění stížnosti

Nejhorší dopravce. Hodinové zpoždění, bez jakéhokoli kontaktování i omluvy. Nemožnost se absolutně nikam dovolat, příšerný telefonní automat. Při ztrátě nebo odcizení osobních věcí nemáte žádnou šanci dovolat se jakékoli pomoci.


Požadované řešení

Možnost dovolat se na dispečink. Existence veřejného dispečinku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.8.2023 08:14, před rokem

Ke zpoždění a informování cestujících:
Dle dostupných informací na stránkách společnosti FlixBus CZ s.r.o. (dostupných zde: https://www.flixbus.cz/prava-cestujicich):
"Všichni cestující využívající autobusovou linkovou dopravu mají právo být během celé cesty přiměřeně informováni. Při zrušeném nebo zpožděném odjezdu dálkového linkového spoje musí dopravce či případně provozovatel autobusového nádraží informovat o této situaci cestující, kteří mají z terminálu odjet, a to co nejdříve, jak to bude možné, nicméně nejpozději do 30 minut od uplynutí času odjezdu dle jízdního řádu, jakož i o předpokládané době odjezdu, jakmile bude tato informace k dispozici.

V případě nadměrného příjmu rezervací nebo očekává-li dopravce důvodně, že dojde ke zrušení nebo zpoždění spoje linkové dopravy o více než 120 minut, mají cestující dálkového linkového spoje právo se rozhodnout mezi pokračováním nebo přesměrováním do cílového místa určení bez příplatku v co nejbližší době a za stejných podmínek, nebo náhradou jízdného v plné výši a případným bezplatným návratem do původního místa odjezdu v souladu s přepravní smlouvou a to v co nejbližší době. Tuto možnost rozhodnutí mají cestující i v případě, že bude spoj linkové dopravy zrušen nebo se odjezd z autobusové zastávky zpozdí o více než 120 minut.

Při jízdě spojem linkové dopravy, která trvá déle než tři hodiny, mají cestující při zrušení nebo zpoždění odjezdu z terminálu o více než 90 minut nárok také na poskytnutí přiměřené pomoci. Ta zahrnuje občerstvení, stravu jakož i v případě potřeby i ubytování. (Dopravce může omezit celkové náklady na ubytování každého jednoho cestujícího na 80 EUR za noc na maximálně dvě noci. Není povinen uhradit výdaje na ubytování, pokud bylo zrušení nebo zpoždění způsobeno nepříznivým počasím nebo vážnou přírodní katastrofou.)"

Více informací ke zpětné vazbě a žádosti o refundaci u společnosti FlixBus CZ s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://help.flixbus.com/s/article/PSSP-Chci-podat-st%C3%AD%C5%BEnostposkytnout-zp%C4%9Btnou-vazbu-Jak-to-mohu-ud%C4%9Blat?language=cs

Ke ztrátě zavazadla:
Cestující je povinen během celé přepravy dohlížet na zavazadlo. Jestliže však bylo zavazadlo uloženo v prostoru tomu určenému (např. úložný prostor autobusu), kde jej cestující neměl na očích, je za ztrátu zavazadla odpovědný dopravce. Cestující ovšem musí prokázat, že zavazadlo bylo umístěno v takovém prostoru.

Kontaktní formulář na společnost FlixBus CZ s.r.o. ohledně ztrát a nálezů nalezne spotřebitel zde: https://help.flixbus.com/s/contact-us?language=cs.

Nereaguje-li společnost na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). Dopis bude zaslán na adresu sídla společnosti: Havlíčkova 1029/3, 110 00 Praha.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2023 17:05, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.