Počet nahlášených stížností: | 26 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Dobrý den. Chtěla bych si stěžovat na chování jednoho z vašich řidičů. Jel ve 13:50 z křižovatky z Bludovic na autobusové nádraží Havířov. Periferním viděním si myslím že to byl autobus číslo 465, ale bohužel si nejsem jistá. Celý incident se odehrál tak, že jsem já, se svým manželem a kočárkem ve kterém byla má 8. měsíční dcera přecházeli přechod pro chodce na již zmiňované křižovatce (blud.kopec, bludovice, autobus. nádraží). Byli jsme s rodinou asi ve třičtvrtě přechodu, když už začala svítit červená (což je u tady toho přechodu pokaždé, že trvá opravdu krátkou chvíli a nejde jej stihnout přejít na zelenou) A teď k věci. Váš řidič nás málem přejel. Zastavil těsně před námi a co bylo opravdu nehorázné, že na nás začal dělat posunky ať "vypadneme" z přechodu. Neuvěřitelné. Pokud jde s touto situací něco dělat byla bych vám vděčná. Tohle chování je naprosto šílené. CO kdyby byla na přechodě starší paní o berlích ?? Tu by nejspíš váš řidič asi přejel. Nebo by jí také nadával, jak je pomalá?? Děkuji, že jste můj dopis dočetli až sem. A děkuji za vyřízení mé stížnosti.
S pozdravem hezkého dne,
Jana Balon
***
autobus č. 465 v 13.50h na křižovatce (směr bludovice kopec, bludovice, autobusové nádraží)
Omluva od řidiče za jeho nepatřičné chování.
|
Tweet |
Stěžovatel by měl společnost informovat o porušování dopravních předpisů ze strany řidičů (místo, datum a čas, popř. SPZ), neboť obzvláště řidič z povolání je povinen důsledně dodržovat pravidla silničního provozu a pokud k pochybení dojde, měl by se zaměstnavatel každou takovou stížností zabývat a jestliže se prokáže, že řidič skutečně nedodržel dopravní předpisy, vyvodit z toho případné důsledky v rámci pracovněprávních předpisů. Pokud by nedošlo k nápravě, lze učinit oznámení Policii ČR ohledně porušování dopravních předpisů.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Kontakt na společnost ČSAD Havířov a.s.:
- e-mail: info-havirov@kodis.cz,
- tel.: +420 555 440 347.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.