Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dnes 14.8. jsem jela ze zastávky Stračí ve 14:38. Vzhledem k tomu, že dopředu nevím, zda přijede autobus s automatem nebo bez, vždy stojím tak uprostřed. Přijel bez automatu a přední dveře neotevřel... Šla jsem zadními dveřmi, přes lidi se nasoukala dopředu, poprosila o jednu studentskou jízdenku. Pan řidič na mě 30 korun. A já že to je nějak moc. A on, že jsem šla zezadu tak třicet korun... Nepříjemný pohled a hlas Nechápavě koukám a radši mu je dám. Vzhledem k tomu, že jsem studentka vysoké školy, která škudlí každou kačku kvůli tomu, protože nemá rodiče... Tak tohle bylo hnusný a chtělo se mi brečet.
Doprava MHD
Říct řídiči, že chápu, že neměl svůj den, ale já na brigádě taky nejsem prudérní a nekazim tím den i ostatním a ještě je neokrádám. Díky
|
Tweet |
Pokud byla spotřebiteli naúčtována vyšší cena za jízdenku bez oprávněného důvodu, mohl by spotřebitel podat reklamaci a žádat vyrovnání ceny.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se se stížností obrátit přímo na Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou e-mailem na adresu: dpmlj@dpmlj.cz.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.