Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dobrý den,
zásilka ***, kterou jsme posílali pánovi (porcelánová socha) z pobočky Devotyho v Pardubicích, byla při přepravě poškozena. Pečlivě zabalena do bublinové folie, zabalena řádně a pečlivě, samozřejmě i pojištěna. Ohledně pojištění jsme se na místě paní ptali, zda se pojištění vztahuje i na porcelánovou sochu a bylo mi sděleno, že samozřejmě a poté paní z prodejny nalepila štítek křehké zboží na zásilku. Na základě těchto slov jsme balíček odeslali. Po několika dnech mi pán napsal, že socha přišla v katastrofálním stavu na několik kusů. Když jsme zásilku reklamovali, bylo mi sděleno, že jsem porušil obchodní podmínky a že se pojištěni nevztahuje na křehké zboží, dál se o tom nikdo dál se mnou nebavil. Za mě jsem rozhodně v právu. Chci se zeptat, mám nějaké šance spor vyhrát a především na koho se mohu obrátit ? Pojistili mi balíček za poplatek a poté poškodili sochu za několik tisíc korun a reklamaci zamítli.
S pozdravem,
XY
Viz popis stížnosti
Vyplacení pojistného plnění za poškozenou sochu, když jsem byl uveden v omyl.
|
Tweet |
V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že z dodání jsou vyloučeny mimo jiné zásilky, které obsahují zboží lehce poškoditelné, křehké a dále také zboží, které je nutno zvláštním způsobem chránit nebo se kterým je nutné zvláštním způsobem nakládat. Odesílatel není oprávněn takovou zásilku předat k přepravě.
Dále se zde uvádí, že Zásilkovna není povinna převzít takové zásilky. V případě, že Odesílatel předá Zásilkovně zásilku vyloučenou z přepravy podle čl. 2.2 Podmínek, nedojde k uzavření smlouvy a Zásilkovna tak nenese žádnou odpovědnost za jakékoliv škody vzniklé v souvislosti se zásilkou.
Jestliže však spotřebitel byl ujišťován při podání zásilky na podacím místě společnosti Zásilkovna s.r.o., že se pojištění vztahuje i na porcelánové sochy, domníváme se, že je takové jednání pracovníka podacího místa závazné i pro společnost.
Spotřebitel může uplatnit u společnosti reklamaci (více informací zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace).
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, pane Hornychu, křehké zboží, mezi které patří například sklo nebo porcelán, je skutečně vyjmuto z přepravy a nelze na ně uplatnit pojištění ani reklamaci. Takto je to uvedeno i v našich všeobecných obchodních podmínkách (https://files.packeta.com/web/files/VOP_Mezinami_Zasilkovna-01-09-2023.pdf), s jejichž zněním souhlasíte tím, že nám předáte zásilku do přepravy. Omlouváme se, že vám pracovník pobočky podal zavádějící informaci. To by se určitě nemělo stát. Je dobře, že jste nám poslal číslo zásilky, věc prověříme a postaráme se o to, aby se něco takového už neopakovalo. Nikola, tým Zásilkovny
Dobrý den paní Nikolo,
to je vše moc hezké, že Vám je to líto, ale rozbitou sochu, ani peníze mi nikdo nevrátí, přitom nějaký Váš pracovník mi ji rozbil. Paní sdělila chybné informace a mně zbily jen oči pro pláč. Nerozumím, jak se toto může v dnešní době, přihodit.
Hornych
Dobrý den, pane Hornychu, ještě jednou se za vzniklou situaci omlouváme. Věc již interně řešíme a uděláme vše pro to, aby se nic podobného neopakovalo. Nikola, tým Zásilkovny
Dobrý den paní Nikolo,
to mi peníze nevrátí. Žádný vstřícný krok, žádné hezké gesto ani v podobě pár korun z Vaši strany nevidím, jen ohánění se obchodními podmínkami, které stejně nikdo nečte. Jde tu jen o peníze a je s podivem, že velká firma jako je ta Vaše, řeší takové velké pochybení jako je toto, tak chladně.
Ať se daří,
Hornych
Dobrý den paní Nikolo,
to mi peníze nevrátí. Žádný vstřícný krok, žádné hezké gesto ani v podobě pár korun z Vaši strany nevidím, jen ohánění se obchodními podmínkami, které stejně nikdo nečte. Jde tu jen o peníze a je s podivem, že velká firma jako je ta Vaše, řeší takové velké pochybení jako je toto, tak chladně.
Ať se daří,
Hornych
Dobrý den paní Nikolo,
to mi peníze nevrátí. Žádný vstřícný krok, žádné hezké gesto ani v podobě pár korun z Vaši strany nevidím, jen ohánění se obchodními podmínkami, které stejně nikdo nečte. Jde tu jen o peníze a je s podivem, že velká firma jako je ta Vaše, řeší takové velké pochybení jako je toto, tak chladně.
Ať se daří,
Hornych
Dobrý den paní Nikolo,
to mi peníze nevrátí. Žádný vstřícný krok, žádné hezké gesto ani v podobě pár korun z Vaši strany nevidím, jen ohánění se obchodními podmínkami, které stejně nikdo nečte. Jde tu jen o peníze a je s podivem, že velká firma jako je ta Vaše, řeší takové velké pochybení jako je toto, tak chladně.
Ať se daří,
Hornych
Děkujeme stranám za poskytnutá vyjádření. Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme bez dosažení dohody.