Počet nahlášených stížností: | 469 |
Z toho za letošní rok: | 6 |
Stále v řešení: | 11 |
Dobrý den.
V sobotu 12.8 jsem měla objednávku v rozmezí 8-9:00 hodině.
Kurýr přijel po 9:00 hodině, řešila jsem s ním rozlitý džus v taškách s jídlem a při nákupu na 3500,- kdy doručení bylo po daném termínu jsem přehlédla dluh 4 kusů pizz Ristorante, které jsem kurýrovi zaplatila a nebyly mi předány.
Od soboty volám na zákaznickou linku-ovšem marně, vždy to po 20 minutách čekání vzdám...
Psala jsem několik emailu ohledné pizzy co mi nebyla doručena a také marně.
Dlužíte mi 240,- Kč a ráda bych to nějak vyřešila.......
Děkuji
Nedoručené 4 kusy pizzy a jsou zaplacené
Vrácení peněžních prostřadku na můj účet
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. V případě, že nebyla dodána kompletní objednávka či dodané zboží je vadné, je vhodné dodání zboží či jakost zboží reklamovat.
Jelikož se však dá předpokládat, že spotřebitel na opožděném plnění nemůže mít zájem, zaniká závazek prodlením společnosti, ledaže spotřebitel společnosti bez zbytečného odkladu oznámí, že na splnění smlouvy trvá dle § 1980 Občanského zákoníku (tzv. fixní závazek).
Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Tesco Stores ČR a.s. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne zde: https://itesco.cz/kontakty/.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.