Společnost


Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou, a.s.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#69399Zpoždění autobusu Linky 24 z Radčic na Doubí Sídliště č. autobusu 727

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.08.2023, před rokem

Týna Stepankova

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes 14.08.2023 můj přítel chtěl odjíždět ze zastávky Letná linkou 24 číslo autobusu je 727 a to v čase 19:20h.
Autobus, v předpokládaný čas nejel a tak si myslel, že to bude obvyklé zdržení, jako se skoro stává běžným.. Ale byl na omylu, řidič se dostavil na zastávku až v čase 19:28h a to mi nepřijde úplně v pořádku, opozdit se o osm minut a to bez nějaké omluvy + skřípnout ještě cestujícího ve dveřích, bez omluvy a jen se arogantně podívat a jet si spokojeně dál. Docela neohleduplné chování vašeho zaměstnance nemyslíte??
Být to jen 2-3 minuty zpoždění, nechám to být, ale 8 minut? + Skřípnout cestujícího a ani se nezajímat o to jestli je v pořádku? Tak to opravdu ne.
Můžu Vás poprosit o laskavost? Vyřešte tento problém a domluvte Vašemu zaměstnanci.
Rozumím tomu, že zpoždění se může stát, ale takovou dobu a i bez menší omluvy, pochopte, ale přijde mi to nezdvořilé.

Děkuji za pochopení a věřím, že danou situaci kladně vyřešíte.!


Produkt

Linka 24 Radčice na Doubí Sídliště Číslo Autobusu 727


Požadované řešení

Řešení nechám na Vás, je to Váš zaměstnanec, ale příště by se stačilo omluvit nebo se zeptat cestujícího, jestli je v pořádku. Chápu, že málokdy je autobus natolik prázdný aby si řidič všiml, ale podle slov přítele, se dneska řidič podíval a bez jaké omluvy nebo zeptání se, pokračoval v jízdě zpožděné linky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.8.2023 12:09, před rokem

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdního a přepravního řádu je vhodné a účelné v těchto případech směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi obrátit přímo na Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou e-mailem na adresu: dpmlj@dpmlj.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2023 17:19, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.