Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den, dnes 14.08.2023 můj přítel chtěl odjíždět ze zastávky Letná linkou 24 číslo autobusu je 727 a to v čase 19:20h.
Autobus, v předpokládaný čas nejel a tak si myslel, že to bude obvyklé zdržení, jako se skoro stává běžným.. Ale byl na omylu, řidič se dostavil na zastávku až v čase 19:28h a to mi nepřijde úplně v pořádku, opozdit se o osm minut a to bez nějaké omluvy + skřípnout ještě cestujícího ve dveřích, bez omluvy a jen se arogantně podívat a jet si spokojeně dál. Docela neohleduplné chování vašeho zaměstnance nemyslíte??
Být to jen 2-3 minuty zpoždění, nechám to být, ale 8 minut? + Skřípnout cestujícího a ani se nezajímat o to jestli je v pořádku? Tak to opravdu ne.
Můžu Vás poprosit o laskavost? Vyřešte tento problém a domluvte Vašemu zaměstnanci.
Rozumím tomu, že zpoždění se může stát, ale takovou dobu a i bez menší omluvy, pochopte, ale přijde mi to nezdvořilé.
Děkuji za pochopení a věřím, že danou situaci kladně vyřešíte.!
Linka 24 Radčice na Doubí Sídliště Číslo Autobusu 727
Řešení nechám na Vás, je to Váš zaměstnanec, ale příště by se stačilo omluvit nebo se zeptat cestujícího, jestli je v pořádku. Chápu, že málokdy je autobus natolik prázdný aby si řidič všiml, ale podle slov přítele, se dneska řidič podíval a bez jaké omluvy nebo zeptání se, pokračoval v jízdě zpožděné linky.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdního a přepravního řádu je vhodné a účelné v těchto případech směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi obrátit přímo na Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou e-mailem na adresu: dpmlj@dpmlj.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.