Počet nahlášených stížností: | 20 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Klamání zákazníka: zakázka bude do 3 pracovních dnů od data objednání.
Arogance a nadřazenost: Když jsem si volal ohledně informací, kdy bude moje zakázka vyrobena tak pán byl tak extrémně nepříjemný až arogantní. Nechtěl se mnou vůbec jednat na mou otázku, kterou jsem nestihl ani doříct tak odpovídal jak zaseklý kolovrátek jedno a to samé (Zhotovena bude do 3 pracovních dnů!)
Arogance a neaktivita na chatu: Když jsem si dnes snažil vykomunikovat informace den před dodáním jak to vypadá s mojí objednávkou, tak paní vůbec nekomunikovala ačkoliv byla aktivní a stále posílala jen automaticky generované vzkazy a když jsem se naštval a pohrozil jsem odstoupením od objednávky, tak paní automaticky vyřešila můj problém tím že stornovala objednávku a ukončila se mnou veškerou komunikaci.
Když pominu tyto aspekty, které jsem vyjmenoval a budu se bavit čistě o firmě, tak musím podotknout absolutní nepřehlednost stránek, absolutní chaos ve shrnutí objednávky, ve které by se nikdo absolutně nevyznal, tak jsem silně znechucen kompletně tímhle eshopem a firmou, která se neumí a nechce postavit k problému čelem když problém nastane. Dále nejsou schopný ani zvednout telefon v otevírací době.
Shrnutí tento obchod nikomu absolutně NEDOPORUČUJI !!!
Zboží už žádné nechci, ale požaduji písemnou omluvu za jejich arogantní a nespolehlivé chování, protože kdyby paní na chatu napsala že se omlouvá za případné zpoždění nebo jakýkoliv jiný problém, nebo napsala email s tím že bude zboží dodáno v jiný termín dalo se vše řešit jiným způsobem.
|
Tweet |
Po uzavření smlouvy má prodávající povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. Spotřebitel by měl co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.