Počet nahlášených stížností: | 49 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Dne 13.8.2023 UAN Rožnov pod Radhoštěm. Řidič 54013, čas 14.32, linka/spoj 863980/224, neustále bavení za jízdy s manželkou,posléze i s další paní. Klimatizace nefunkční, bus doslova vytopený, cestující jevili známky přehřátí.Jelikoz na trase bylo na zastávkách hodně lidí,bylo zpoždění s řidič jel opravdu bezohledně, prudké brzdění,zápach buď spálených pneumatik či motoru. Tachograf místy 76 km/hodinu. Jarka jsem s vnučkou/13 let/, účtoval mi studenta. Dodávám, že jsem 23 let byla řidičkou MHD Ostrava a takový přístup by byl na velmi tvrdý trest či rozvázání pracovního poměru. Žádám o velmi přísně potrestání z důvodu ohrožení osob a porušení pravidel. Jeho oblečení taktéž nereprezentuje vaší firmu.
Řidič 54013, pokladna 1202, doklad 208892
Velmi přísně potrestání, přezkoušení z provozních předpisů a zákona 361 Krabička silničního provozu. Prosím i vyjádření ke stížnosti. Děkuji
|
Tweet |
Stěžovatel by měl společnost informovat o porušování dopravních předpisů ze strany řidiče (místo, datum a čas, popř. SPZ), neboť obzvláště řidič z povolání je povinen důsledně dodržovat pravidla silničního provozu a pokud k pochybení dojde, měl by se zaměstnavatel každou takovou stížností zabývat a jestliže se prokáže, že řidič skutečně nedodržel dopravní předpisy, vyvodit z toho případné důsledky v rámci pracovněprávních předpisů. Pokud by nedošlo k nápravě, lze učinit oznámení Policii ČR ohledně porušování dopravních předpisů.
Kontakty na společnost ČSAD Frýdek - Místek a.s. nalezne spotřebitel zde: https://www.3csad.cz/cz/autobusova-doprava/dopravni-infocentra-a-kontakty.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.