Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:17
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#69407Kaufland Česká republika

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 12 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.08.2023, před rokem

Jana Burdová

Znění stížnosti

Dobrý den.Několikrat jsme k vám volali že si lidé v domě nepřejí letáky a jsou řádně označeny.Soused si tam udělal i šipku od nálepky k otvoru ve schránce a přesto tam je opět leták.Každý týden k vám člověk volá a stále se nic neděje.
Ustanovení § 2 odst. 1 písm. c) zákona č 40/1995 Sb., o regulaci reklamy. Dle něho je zakázáno šíření nevyžádané reklamy v listinné podobě, pokud adresáta obtěžuje....Mám pokračovat?Jde o slezskou Ostravu sídliště Muglinov.


Požadované řešení

Když je schránka řádně označena znamená to že si nepřeji vaše letáky. Každý týden to řešíme a stále se nic neděje


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.8.2023 07:51, před rokem

Dle § 2 odst. 1 písm. c) zákona č. 40/1995 Sb., o regulaci reklamy je zakázáno šíření nevyžádané reklamy v listinné podobě, pokud adresáta obtěžuje. O nevyžádanou reklamu se bude jednat vždy v případě, kdy si spotřebitel umístí na svoji poštovní schránku oznámení "nevhazujte reklamu", "reklamní letáky ne" apod. a i přes takovéto označení bude do schránky vhozeno reklamní sdělení.

Za šíření (vhození do schránky) je v tomto případě odpovědný šiřitel reklamy, přičemž tím může být listonoš, soused, distributor anebo i někdo jiný. Proto, je-li to možné, doporučujeme spotřebitelům, zajistit si důkazy, které potvrdí kdo se porušování zákona dopouští.

Podnět lze podat příslušnému krajskému živnostenskému úřadu, který vykonává nad touto oblastí dozor.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.9.2023 13:32, před rokem

Vážený zákazníku / Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland
zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit
na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu
kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2023 16:10, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2023 15:17, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.