Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 17 |
Dobrý den.Několikrat jsme k vám volali že si lidé v domě nepřejí letáky a jsou řádně označeny.Soused si tam udělal i šipku od nálepky k otvoru ve schránce a přesto tam je opět leták.Každý týden k vám člověk volá a stále se nic neděje.
Ustanovení § 2 odst. 1 písm. c) zákona č 40/1995 Sb., o regulaci reklamy. Dle něho je zakázáno šíření nevyžádané reklamy v listinné podobě, pokud adresáta obtěžuje....Mám pokračovat?Jde o slezskou Ostravu sídliště Muglinov.
Když je schránka řádně označena znamená to že si nepřeji vaše letáky. Každý týden to řešíme a stále se nic neděje
|
Tweet |
Dle § 2 odst. 1 písm. c) zákona č. 40/1995 Sb., o regulaci reklamy je zakázáno šíření nevyžádané reklamy v listinné podobě, pokud adresáta obtěžuje. O nevyžádanou reklamu se bude jednat vždy v případě, kdy si spotřebitel umístí na svoji poštovní schránku oznámení "nevhazujte reklamu", "reklamní letáky ne" apod. a i přes takovéto označení bude do schránky vhozeno reklamní sdělení.
Za šíření (vhození do schránky) je v tomto případě odpovědný šiřitel reklamy, přičemž tím může být listonoš, soused, distributor anebo i někdo jiný. Proto, je-li to možné, doporučujeme spotřebitelům, zajistit si důkazy, které potvrdí kdo se porušování zákona dopouští.
Podnět lze podat příslušnému krajskému živnostenskému úřadu, který vykonává nad touto oblastí dozor.
Vážený zákazníku / Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland
zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit
na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu
kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.