Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#69426Obtěžující hovory vedené automatem / robotickým hlasem (přes evidení zájem zákazníka o rozšíření služeb)

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 9 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.08.2023, před rokem

Petr Savický

Znění stížnosti

Pokud zákazník projeví zájem o zvýšení tarifu pevného internetu, má na stránkách společnosti O2 (i v její oficiální aplikaci) jedinou možnost: zadat své telefonní číslo s tím, že se společnost O2 ozve. Učinil jsem tak.

Ve chvíli kdy jsem zvedel telefon, ozval se automat říkající "všichni naši operátoři jsou právě zaneprázdněni" a následně byl po pár tónech hovor ukončen ze strany volajícího.

Tento typ hovoru je nejen zcela k ničemu, ale je také obtěžjící. Pro zákazníka se stává snažším přejít k jinému poskytovateli internetu, než se dobrat kontaktu se společností O2.

Tato událost se stala 15.8.2023


Produkt

Pevný internet přes ADSL/VDSL


Požadované řešení

Změnit systém možností změny tarifu. V minimálním případě nerealizovat hovory automatem, který jen ohlásí, že všichni operátoři jsou zaneprázdněni, v lepší případě rozšířit možnosti řešení změny tarifu přes Moje O2 či oficiální aplikaci O2.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.8.2023 12:42, před rokem

Máme za to, že zanechání kontaktu spotřebitele na stránkách společnosti slouží především k tomu, aby se operátor společnosti mohl spotřebiteli ozvat v době, kdy to operátorovi vyhovuje a kdy si přímo pro spotřebitele vymezí určitý čas.

Při zanechání kontaktu na stránkách společnosti O2 Czech Republic a.s. souhlasí tak spotřebitel se zpracováním osobních údajů, přičemž tento souhlas lze kdykoliv odvolat.

Společnost by se tedy měla následně spotřebiteli ozvat, nikoliv prostřednictvím automatu, ale přímo prostřednictvím operátora společnosti.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.9.2023 12:17, před rokem

Hezký den,

samotné změny tarifů jsou možné nejen v Moje O2 (na www.mojeo2.cz) ze strany zákazníka, ale možnost změny je i přes linku 800 02 02 02, na prodejně či přes chat a další naše komunikační kanály.
Možnost si nechat zavolat je obvykle při žádosti o nové zřízení služby.
Jestli o úpravu máte zájem, stačí nám doplnit na info@o2guru.cz pro ověření celé vaše datum narození a na jakou rychlost byste si změnu přál.

S pozdravem pěkného dne
Monika Morysová
O2 Czech Republic a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2023 16:03, před rokem

Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2023 23:39, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.