Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#69427Špatná komunikace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
15.08.2023, před rokem

Rozálie Vraná

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 11. 8. 2023 nechal můj přítel ve vlaku RegioJet černou taštičku přes rameno, ve které měl peněženku i všechny své doklady. Ztrátu jsme nahlásili ihned na číslo 539 000 322 okolo 17:30. Vlak ve stanici končil (konkrétně to byla stanice Ústí nad Labem Hlavní nádraží, číslo vlaku R 1308, jeli jsme z Litoměřic do Ústí). Mysleli jsme si, že se vagóny vždy na konečné prohledávají a proto jsme doufali, že se k nám taštička vrátí. Jenže pan dispečer zřejmě nic nenahlásil, ani se nám nedostalo odpovědi na e-mail či telefon, jak sliboval. Způsobil tak ztrátu převyšující 2000,-. Samozřejmě jsme na RegioJet volali i po druhé (hovor se uskutečnil 14.8.2023), paní která s námi mluvila již byla vstřícnější a odpověď nám přišla ještě ten den - jenže taštička už nebyla k nalezení.
Chtěli bychom vás poprosit o vysvětlení, kde se mohla stát chyba a proč nám pan dispečer neodpověděl.
Děkuji a přeji hezký den.


Produkt

Malá černá taštička značky PUMA, ve které byla hnědá kožená peněženka s doklady na jméno Vojtěch Haslinger (občanský a řidičský průkaz, platební karta, vzp). V taštičce se nacházeli i klíče od domu s koženým páskem a flash diskem, dále sluchátka značky Lamax, dezinfekce a lahvička s olejíčkem.


Požadované řešení

Nemáme s tímto žádné zkušenosti, takže si nedokážeme představit, jak by se tato situace dala vyřešit. Jsme si vědomi toho, že ztráta kapsičky je naše chyba, ale zároveň si myslíme, že pokud by s námi v daný okamžik komunikoval jiný, pohotovější a vstřícnější dispečer, tak by se kapsičku podařilo najít. Požadujeme tedy vysvětlení, proč se daný pan dispečer neozval a také bychom chtěli vědět, zda-li naše žádost o nahlášení ztráty byla vůbec vyřízena.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.8.2023 11:51, před rokem

Pokud je ztracená věc nalezena, je předána cestujícímu po prokázání osobních údajů a popsání rozhodujících znaků ztracené věci, příp. jejího obsahu dle přepravních podmínek společnosti RegioJet. Ztracené věci, které si cestující nevyzvedne, budou následně předány místně příslušnému obecnímu úřadu nebo městskému úřadu nebo magistrátu dle § 1051 a násl. občanského zákoníku.

Kontakt na společnost RegioJet a.s. ohledně ztrát a nálezů:
- e-mail: ztraty.vlaky@regiojet.cz,
- NON-STOP linka: 222 222 221,
- kontaktní formulář: https://regiojet.cz/o-nas/ztraty-a-nalezy.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2023 17:35, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.