Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#69429Neevidování výpovědi

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.08.2023, před rokem

Jan Neubauer

Znění stížnosti

Dne 5. 8. mi dorazilo vyúčtování služeb za červenec (ID u služby Internet HD Stříbrný: *** a ID u služby O2 TV Modrá: ***). Smlouvu s O2 jsem ale osobně na pobočce v Ostravě Avionu již 4. června 2023 vypověděl. Tamtéž si při témže setkání 4. června sjednal smlouvu s prakticky totožným obsahem na tutéž přípojku nový nájemce bytu (ID nové smlouvy: ***) - na daném setkání jsme byli po celou dobu přítomni oba.

Podíval jsem se nicméně v reakci na obdržené vyúčtování do O2 účtu a daná smlouva zde stále figuruje jako nezrušená. O dané skutečnosti jsem tentýž den, 5. 8. informoval danou společnost skrze Messenger, přičemž komunikace s danou společností vyústila v to, že mi bylo přislíbeno okamžité zrušení smlouvy, přičemž mi vzápětí dorazil e-mail, že smlouvy budou zrušeny k 13. 9. 2023.

Mně i novému nájemci bytu je tedy služba se stejným obsahem účtována dvakrát, přičemž evidenci nové placené služby mají, ale evidenci výpovědi nikoli.

S pozdravem, Jan Neubauer


Produkt

ID u služby Internet HD Stříbrný: *** a ID u služby O2 TV Modrá: *** - mé smlouvy - a ID nové smlouvy: ***


Požadované řešení

Požaduji uznání výpovědi obou smluv na mou osobu ze 4. června 2023 - ID: *** a ID: ***- a potvrzení neexistence dluhu u dané společnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.8.2023 13:38, před rokem

Jestliže došlo k výpovědi smlouvy u společnosti O2 Czech Republic a.s., není společnost oprávněna si služby po uplynutí výpovědní doby dále účtovat. Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod (uzavření platné smlouvy a plnění ze strany poskytovatele služby). V případě že tento důvod neprokáže, jednalo by se pravděpodobně o bezdůvodné obohacení ze strany podnikatele.

Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se mohla ke stížnosti vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2023 16:11, před rokem

Spotřebitel nás požádal o možnost doplnění informací ke stížnosti. Stížnost na něj tímto přeřazujeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
18.8.2023 16:40, před rokem


Jan Neubauer

Hodnocení:

Komentář: Společnost O2 se mi telefonicky ozvala a nárok potvrdila v plné výši. Následně jsem obdržel i potvrzení e-mailem.