Společnost


Delivery Hero Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:56
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#69442Píchnutí vidličkou do oka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
16.08.2023, před rokem

Kristyna Karagül Bejrová

Znění stížnosti

Včera jsem si objednala jídlo v OC Futurum a jídlo dala s sebou. V autě jsem rozbalovala jídlo a vytáhla brambory a zapíchla jsem si do oka vidličku, která byla zapíchla v bramborech. Nenapadlo by mě, že dávají vidličku do brambor a ne do tašky. Navštívila jsem lékaře, jelikož jsem neviděla a byla to velice nepříjemná bolest. Mám škrablou rohovku. Děkuji velice za dbání bezpečnosti, protože to mohlo dopadnout i hůře.


Požadované řešení

Nedávat vidličku do brambor, když je to určené sebou.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2023 06:43, před rokem

Povinnost nahradit nemajetkovou újmu má škůdce pouze v případě, že byla tato povinnost výslovně ujednána nebo stanoví-li tak zvlášť zákon.

Podle § 2958 občanského zákoníku odčiní škůdce újmu poškozeného peněžitou náhradou vyvažující plně vytrpěné bolesti a další nemajetkové újmy. Pokud vznikla poškozením zdraví překážka lepší budoucnosti poškozeného, nahradí škůdce také ztížení společenského uplatnění. Nelze-li výši náhrady takto určit, stanoví se podle zásad slušnosti.

Aby došlo k náhradě újmy na zdraví, bude muset spotřebitel prokázat mimo jiné i to, jakým způsobem k újmě došlo.

Kontakty na společnost Delivery Hero Czech Republic s.r.o.:
- e-mail: zakaznici@foodora.cz,
- adresa: Smrčkova 2485/4, 18000 Praha.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.11.2023 12:47, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.