Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dobrý den,
posílala jsem zásilku přes vašeho smluvního partnera Vinted, zadala jsem velikost balíku velká, nešlo zadat nadrozměrnou zásilku a zásilka se vrátila. Nepřijde mi to fér, proto reklamuji.
Jedná se o Z ***
Telefonní číslo na mě ***.
Zajistit dodatečné odeslání nadrozměrné zásilky již zdarma.
|
Tweet |
Podle obchodních podmínek společnosti je odesílatel oprávněn odeslat dva druhy zásilek, a to standardní a nadrozměrnou.
Nadrozměrné Zásilky musí splňovat následující podmínky:
- maximální hodnota – 5.000,- Kč / 200 EUR,
- maximální hmotnost – 10 kg,
- minimální rozměry – 10 × 7 × 1 cm,
- maximální rozměry – součet 3 stran je max. 150 cm (např. 60×50×40 cm), délka nejdelší strany max. 120 cm.
Osobou odpovědnou za to, že zásilka splňuje stanovené limity, je odesílatel.
V případě, že zásilka přesáhne parametry standardní nebo nadrozměrné zásilky, jedná se o zásilku nadlimitní. Pokud odesílatel předá Zásilkovně nadlimitní zásilku, je Zásilkovna oprávněna dle vlastního rozhodnutí zásilku vrátit na náklady odesílatele, nebo obstarat přepravu nadlimitní zásilky za odměnu dle platného ceníku.
Dále je v těchto obchodních podmínkách uvedeno, že z dodání jsou vyloučeny zásilky překračující maximální parametry zásilky uvedené v čl. 2.1 Podmínek a odesílatel není oprávněn je předat
k přepravě.
Zásilkovna není povinna převzít takové zásilky. Převzetím zásilky nesplňující parametry nebo zásilky vyloučené však Zásilkovna nepotvrzuje správnost předané zásilky či jejího obsahu.
Pokud došlo k porušení obchodních podmínek společnosti, je možné, že reklamace bude oprávněně zamítnuta. Pokud by se však spotřebitel domníval, že tomu tak není, může se obrátit na mimosoudní řešení sporů při ČTÚ.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Troblová, podle našich všeobecných obchodních podmínek (https://files.packeta.com/web/files/VOP_Mezinami_Zasilkovna-01-09-2023.pdf) odpovídá odesílatel za to, že rozměry zásilky nepřesáhnou povolený limit. Pokud na depu následně zjistí, že je zásilka nadrozměrná, bude automaticky vrácena odesílateli bez nároku na náhradu přepravného. V případě, že vám v aplikaci nejde vybrat nadrozměrná zásilka, kontaktujte prosím náš zákaznický servis (+420 216 216 516). Kolegové se na to podívají a pomůžou vám najít řešení. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.