Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:787
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#69446Podvodné lákání k nákupu akčního zboží.

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
16.08.2023, před rokem

Miroslav Novák

Znění stížnosti

16.8.2023

V aplikaci Akční nabídka Ovoce a zelenina s platností od pondělí 14.8. jsou uvedeny Brambory rané za cenu 16,90 Kč/kg. Přesto mi je ve Vaší prodejně Prostějov Újezd odmítly za tuto cenu prodat, manažer prodejny nikde, zastupující odpovědná pracovnice nevěděla co má s tímto problémem dělat. Jsem z Obědkovic a musel jsem tedy hradit dopravu do Prostějova naprosto zbytečně.

Jsem velmi nespokojen a myslím, že se u Vás delší dobu neobjevím. Zvažuji podnět na Českou obchodní inspekci.

Novák Miroslav
***


Požadované řešení

Pokud se odhodlám ještě někdy u Vás nakoupit (ale nevím kdy budu mít cestu do Prostějova, nemůžu jezdit marně každý den), chci tyto brambory rané za deklarovanou cenu uvedenou v aplikaci v případném nákupu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2023 07:10, před rokem

Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.

Prodávající je povinen dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.

Domníváme se, že i přes řádné uvedení ceny u zboží na prodejně, měla společnost účtovat cenu z letáku, pokud se akce na dané zboží v letáku vztahovala.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Pokud má spotřebitel podezření na nekalou obchodní praktiku podnikatele, kterou dle něj dochází k porušování zákona o ochraně spotřebitele, může podat podnět České obchodní inspekci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.8.2023 14:59, před rokem

Dobrý den, mrzí nás, že jste se setkal v naší prodejně s takovou situací. Prosíme Vás o zaslání upozornění na e-mail hotline@lidl.cz. Kolegové ze zákaznického servisu předají upozornění do příslušné prodejny. Omlouváme se Vám za komplikace. Tým Lidl

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.8.2023 12:30, před rokem


Miroslav Novák

hotline@lidl.cz se omluvil, poslal dárkový poukaz na 100 Kč a vrátil rozdílnou částku nákupu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.8.2023 14:30, před rokem

Prosíme o uzavření z naší strany nebudeme reagovat

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.8.2023 14:48, před rokem

Děkujeme stranám za součinnost. Protože se společnost omluvila a nabídla poukaz, který spotřebitel přijal, uzavíráme stížnost s dosažením dohody stran.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.