Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 15 srpna jsem cestovala s dětmi rychlíkem 689 Labe z Lovosic do Prahy na Hlavni nádraží. Ve vagoně nebyla žádná klimatizace plus okno nešlo otevřít bylo to zdraví ohrožující a velmi nepříjemné. Nejhorší však přišlo po příjezdu do Prahy kdy se vlak zastavil v tunelu před vjezdem na Hlavní nádraží bez jakéhokoliv upozornění co se děje. Jako člověku který nemá rád stísněné prostory a spojeno s nesnesitelným horkem toto bylo opravdové utrpení které bych už nechtěla zažít.
Jízdenka byla zakoupena u pruvodčí v autobuse z Oparna do Lovosic a jízdenka byla přes Prahu Hlavní nádraží, Tábor do konečné stanice Bechyně cena 765 Kč - 1 dospělý a dvě děti do patnácti let.
Vrácení peněz za usek Lovosice Praha Hlavní nádraží.
|
Tweet |
Není-li služba poskytnuta nebo není-li poskytnuta ve sjednané kvalitě, doporučujeme spotřebiteli, aby uplatnil reklamaci. Jako vhodný nárok se jeví přiměřená sleva z jízdného.
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.