Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#69450Nespokojenost s opakovaným přerušováním vysílání při fotbalových přenosech

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 6 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
16.08.2023, před rokem

Jiří Čmejla

Znění stížnosti

Při sledování víkendových zápasů České fotbalové ligy dochází ke kratším či delším výpatkům vysílání.Vyvrcholením bylo dne 15.8.2023 utkání Sparta - Kodaň, které jsem nemohl dokoukat. Před časem mi byla měsíční platba zvýšena ze 199 Kč na 299 Kč s odůvodněním zvýšení kvality TV přenosů O2., což se neděje. ba naopak. Při nezlepšení situace uvažuji o ukončení smlouvy. Když si něco platím, požaduji kvalitu .Kompenzace by byla na místě.
Čmejla Jiří ***


Požadované řešení

dostat slevu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2023 08:15, před rokem

Pokud je služba poskytována vadně, je možné ji reklamovat. Na stránkách O2 je uvedeno, že pokud porucha představuje vadu služby z důvodu na straně podnikatele, je třeba ji nahlásit nebo ji společnost musí sama objevit aby se jí zabývala.

Jestliže bude spotřebitel kromě odstranění vady služby požadovat i přiměřené snížení ceny z důvodu, že službu mohl využít jen částečně nebo vůbec, může reklamovat přímo vyúčtování za období, ve kterém se vada vyskytla, pokud už jej obdržel.

Pokud uplatňuje spotřebitel snížení ceny služby za období, za které vyúčtování dosud neobdržel, může reklamovat službu a požadovat přiměřenou slevu z ceny v budoucím vyúčtování.

Reklamaci může spotřebitel podat:
Přes O2 Chat – každý den od 8:00 do 19:00.
Osobně – v kterékoli O2 Prodejně.
Telefonicky – bezplatná linka 800 02 02 02.
Písemně – dopis s reklamací na adresu O2 Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, Za Brumlovkou 266/2, 140 22 Praha 4 - Michle.

Dále uvádí, že reklamaci vyúčtování je potřeba podat do 2 měsíců ode dne doručení vyúčtování a reklamaci služby do 2 měsíců ode dne jejího vadného poskytnutí. Při pozdějším podání reklamace nebude reklamace uznána.

Na vyřízení reklamace má podnikatel kalendářní měsíc. Ve výjimečných situacích, například tehdy, když je potřeba komunikovat s dodavateli v zahraničí, se doba vyřízení může prodloužit na dva měsíce.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.8.2023 11:32, před rokem

Dobrý den, děkuji za Vaši zprávu podnět a rád se na to podívám. Nrzí nás, pokud jste z důvodu výpadku O2 TV v úterý neviděl konec zápasu Sparta Praha vs. FC Kodaň. Za komplikace při sledování se velmi omlouváme. Jako kompenzaci jsme pro všechny dotčené zákazníky slevu v hodnotě 500 Kč na telefony a příslušenství. Stačí přijít do kterékoliv O2 Prodejny a nahlásit speciální kód platný do 30.9.2023, který Vám byl zaslán emailem nebo SMS zprávou. Přesnou příčinu, proč k výpadku došlo, intenzivně řešíme se svými dodavateli. Za vzniklé potíže se velmi omlouváme a děláme maximum pro to, aby se situace neopakovala. S pozdravem Tomáš Sachr, Guru pro Social Media, O2 Czech Republic, a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2023 15:28, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2023 17:56, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k výše uvedenému (k příslibu společnosti ohledně prověření vzniklých potíží a k poskytnutí slevy spotřebiteli) stížnost uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.