Společnost


Hatzava Ltd

Počet nahlášených stížností:11
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#69455Skryté podmínky při objednávce - nechtěně vnucené předplatné na několik let, které nelze zrušit

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.08.2023, před rokem

Věra Šťastná

Znění stížnosti

Vyhledávač Vám nabídne jako první tuto společnost "vyzkoušejte zdarma apod". Po vyplnění životopisu se musí zaplatit 19,90 za stažení a vytištění, platba kartou. Pod tímto krokem je ale skrytě uvedeno v detailu, který se musí rozkliknout, že si závazně objednávám předplatné na několik let a měsíčně se mi z účtu srazí 690 Kč. Tuto transakci lze zrušit až od dalšího měsíce, tedy ještě minimálně dvě platby. Podle mě se jedná o klamání zákazníka, kterému se nenápadně vnutí objednávka a pokud si nezablokuju kartu, tak se mi budou srážet z účtu nesmyslné platby. Zároveň díky vyplněnému životopisu mají všechny údaje a pokud zákazník nebude platit, půjde to dále k vymáhání.


Produkt

Tvorba životopisu


Požadované řešení

Ráda bych dostala zatím 690 Kč zpět a bez možnosti dalšího vymáhání budoucích plateb. Žádné další služby jsem nechtěla a byly mi vnuceny podvodem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2023 08:57, před rokem

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Podle popisu spotřebitele byla v tomto případě uzavřena smlouva s podnikatelem, a proto je spotřebitel povinen za poskytnutou službu podnikateli řádně zaplatit.

Spotřebitel může smlouvu vypovědět. To lze učinit v písemné formě a zaslat na adresu sídla společnosti (Hatzava Ltd., 48 King George, Tel Aviv 6433701, Israel), a to doporučeně a s dodejkou, neboť díky tomu bude mít spotřebitel pro případný další spor důkaz o zaslané výpovědi. Ze stejného důvodu doporučujeme si uchovat její kopii.

Ke zrušení předplatného je možné využít také kontaktní formulář který je dostupný zde: https://resumaker.cz/kontaktujte-nas/.

Upozorňujeme spotřebitele, že zablokováním platební karty nezaniká závazek. Společnost tak může požadovat cenu služby i s případným úrokem z prodlení.

Pokud nebyl spotřebitel v rámci registračního procesu společností řádně poučen o trvání závazku, způsobu jeho ukončení či o ceně, za kterou je služba poskytována, mohl by podle našeho názoru rovněž namítat, že byl společností uveden v omyl o rozhodující okolnosti. Je-li spotřebitel uveden v omyl, je jeho právní jednání neplatné.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Izraeli), nemůže se spotřebitel obrátit na Českou obchodní inspekci ani Evropské spotřebitelské centrum. V případě, že se spor nepodaří vyřešit smírnou cestou bude se spotřebitel moci obrátit na dozorový orgán v zemi sídla společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.11.2023 12:50, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.