Počet nahlášených stížností: | 11 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Vyhledávač Vám nabídne jako první tuto společnost "vyzkoušejte zdarma apod". Po vyplnění životopisu se musí zaplatit 19,90 za stažení a vytištění, platba kartou. Pod tímto krokem je ale skrytě uvedeno v detailu, který se musí rozkliknout, že si závazně objednávám předplatné na několik let a měsíčně se mi z účtu srazí 690 Kč. Tuto transakci lze zrušit až od dalšího měsíce, tedy ještě minimálně dvě platby. Podle mě se jedná o klamání zákazníka, kterému se nenápadně vnutí objednávka a pokud si nezablokuju kartu, tak se mi budou srážet z účtu nesmyslné platby. Zároveň díky vyplněnému životopisu mají všechny údaje a pokud zákazník nebude platit, půjde to dále k vymáhání.
Tvorba životopisu
Ráda bych dostala zatím 690 Kč zpět a bez možnosti dalšího vymáhání budoucích plateb. Žádné další služby jsem nechtěla a byly mi vnuceny podvodem.
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Podle popisu spotřebitele byla v tomto případě uzavřena smlouva s podnikatelem, a proto je spotřebitel povinen za poskytnutou službu podnikateli řádně zaplatit.
Spotřebitel může smlouvu vypovědět. To lze učinit v písemné formě a zaslat na adresu sídla společnosti (Hatzava Ltd., 48 King George, Tel Aviv 6433701, Israel), a to doporučeně a s dodejkou, neboť díky tomu bude mít spotřebitel pro případný další spor důkaz o zaslané výpovědi. Ze stejného důvodu doporučujeme si uchovat její kopii.
Ke zrušení předplatného je možné využít také kontaktní formulář který je dostupný zde: https://resumaker.cz/kontaktujte-nas/.
Upozorňujeme spotřebitele, že zablokováním platební karty nezaniká závazek. Společnost tak může požadovat cenu služby i s případným úrokem z prodlení.
Pokud nebyl spotřebitel v rámci registračního procesu společností řádně poučen o trvání závazku, způsobu jeho ukončení či o ceně, za kterou je služba poskytována, mohl by podle našeho názoru rovněž namítat, že byl společností uveden v omyl o rozhodující okolnosti. Je-li spotřebitel uveden v omyl, je jeho právní jednání neplatné.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Izraeli), nemůže se spotřebitel obrátit na Českou obchodní inspekci ani Evropské spotřebitelské centrum. V případě, že se spor nepodaří vyřešit smírnou cestou bude se spotřebitel moci obrátit na dozorový orgán v zemi sídla společnosti.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.