Počet nahlášených stížností: | 57 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Ve všech vlacích, ve kterých jsem za jízdu seděl, byly tak nechutně špinavé stoly, že jsem se bál jich jenom dotknout, abych něco nechytil. Vypadá to, že od covidu přestali utrácet za úklidové prostředky..
Uklízet, desinfikovat!
|
Tweet |
Pokud služba neodpovídala objednávce, může spotřebitel uplatnit reklamaci. Jako vhodný nárok se jeví sleva z kupní ceny jízdenky.
Kontakt na společnost ARRIVA nalezne spotřebitel zde: https://www.arriva.cz/cs/kontakt/zakaznicky-servis.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.