Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
O2 TV přešla na novou verzi 2.0, která však u velkého množství uživatelů nefunguje / seká se obraz, vypadává obraz, časté jiné poruchy/ stížností a doslova nadávek na ně je plný internet, přesto své nefunkční služby zdražili. Prosím o prošetření
Návrat k původní O2 TV, která fungovala bez problémů, nebo okamžité vyřešení problému. U mě to již řeší 3 týdny a při jejich odborných radách mě dokonce odešel modem, takže jsem musel koupit nový
|
Tweet |
Pokud je služba poskytována vadně, je možné ji reklamovat. Na stránkách O2 je uvedeno, že pokud porucha představuje vadu služby z důvodu na straně podnikatele, je třeba ji nahlásit nebo ji společnost musí sama objevit aby se jí zabývala.
Jestliže bude spotřebitel kromě odstranění vady služby požadovat i přiměřené snížení ceny z důvodu, že službu mohl využít jen částečně nebo vůbec, může reklamovat přímo vyúčtování za období, ve kterém se vada vyskytla, pokud už jej obdržel.
Pokud uplatňuje spotřebitel snížení ceny služby za období, za které vyúčtování dosud neobdržel, může reklamovat službu a požadovat přiměřenou slevu z ceny v budoucím vyúčtování.
Reklamaci může spotřebitel podat:
Přes O2 Chat – každý den od 8:00 do 19:00.
Osobně – v kterékoli O2 Prodejně.
Telefonicky – bezplatná linka 800 02 02 02.
Písemně – dopis s reklamací na adresu O2 Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, Za Brumlovkou 266/2, 140 22 Praha 4 - Michle.
Dále uvádí, že reklamaci vyúčtování je potřeba podat do 2 měsíců ode dne doručení vyúčtování a reklamaci služby do 2 měsíců ode dne jejího vadného poskytnutí. Při pozdějším podání reklamace nebude reklamace uznána.
Na vyřízení reklamace má podnikatel kalendářní měsíc. Ve výjimečných situacích, například tehdy, když je potřeba komunikovat s dodavateli v zahraničí, se doba vyřízení může prodloužit na dva měsíce.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den pane Forejtku, mrzí mne, že jste měl důvod k vyjádření nespokojenosti.
Na sociálních sítích najdete vždy více negativních komentářů než těch pozitivních, protože spokojený zákazník nemá zapotřebí uvádět toto na sociálních sítích.
Potíže se neprojevují u všech zákazníků, na všech typech zařízení nebo typech připojení, proto to vždy ověřujeme individuálně, dle informací od zákazníků.
Některé potíže řešíme, protože k nim už máme dostatek informací důležitých pro řešení, u některých potíží však potřebujeme podrobnosti, abychom je mohli řešit.
Řešíte-li technické potíže, je vhodné je řešit přímo s technických oddělením O2, abychom situaci mohli prověřit. Takto obecně se k vašemu podnětu nemůžeme přímo vyjádřit.
Prosím vás o doplnění údajů o vaší službě a to číslo služby nebo číslo zákaznického účtu a pro ověření datum narození, které nám můžete zaslat přímo na email info@o2guru.cz i s odkazem na tento dTest a k tomu připojte i informaci, na jakém zařízení O2 TV využíváte, jestli aplikace v chytré televizi, set-top-box nebo jiné zařízení a zda jste k internetu připojen přes WiFi nebo kabelem.
Na základě těchto informací můžeme věc řešit s technickým oddělením nebo s vámi najít jiné řešení.
Návrat k původní aplikaci není možný, jakmile dojde k převodu všech zákazníků na novou O2 TV, dojde k ukončení té původní.
S pozdravem
Ing. Dominika Niedobová, Guru pro Social Media O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Dnes jiz O2 tv 2.0 celkem funguje, necdostatky se podsrilo odstranit