Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dobry den. Dnes 16.8.2023 kolem 16 hodiny jsem byl vazne ohrozen bezohlednou jizdou Vaseho ridice rz *** na dalnici u Brna. Vas ridic udelal mysku z praveho pruhu asi v 80 kmh do leveho kde jsem jel na tempomatu 130 kmh. Jen diky me rychle reakci nedoslo k tragedii.
To je na Vas.
|
Tweet |
Stěžovatel by měla společnost informovat o porušování dopravních předpisů ze strany řidičů (místo, datum a čas, popř. SPZ), neboť obzvláště řidič z povolání je povinen důsledně dodržovat pravidla silničního provozu a pokud k pochybení dojde, měl by se zaměstnavatel každou takovou stížností zabývat a jestliže se prokáže, že řidič skutečně nedodržel dopravní předpisy, vyvodit z toho případné důsledky v rámci pracovněprávních předpisů. Pokud by nedošlo k nápravě, lze učinit oznámení Policii ČR ohledně porušování dopravních předpisů.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Dobrý den, pane Trško, toto nás opravdu mrzí, něco takového se nesmí stávat. Děkujeme za podrobné informace potřebné k dohledání řidiče. Předáme informace jeho nadřízenému a postaráme se o to, aby se nic podobného neopakovalo. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.