Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 17 |
Dobrý den, první den po znovuotevření prodejny v Kroměříži mi po načtení mé karty z mobilu pokladna neodečetla akční slevy u nakoupeného zboží. Zjistil jsem to náhodným pohledem na účtenku. Protože jsem nakoupil více položek, nezapamatoval jsem si všechny akční, takže jsem reklamoval pouze jednu a sleva mi byla vyplacena. Pokladní i paní na informacích mi řekla, že mobilní karty pokladny z neznámých důvodů neakceptují. Kolika zákazníkům bylo tímto způsobem, na který nebyli předem upozorněni, zboží předraženo a o jakou částku si prodejce zvýšil tímto způsobem tržby, si netroufám odhadnout. Pokud se bude jednat o setrvalý stav, nezbývá mi, než nakupovat jinde.
S pozdravem
Josef
Zabezpečit, aby pokladny započítávaly akční ceny zboží a slevy byly vyznačeny na účtence i po přiložení karty v mobilu ke čtecímu zařízení pokladny
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou v regále nebo v reklamním letáku, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Pokud společnost nabízí možnost slevy při načtení mobilní aplikace, mělo by být načtení spotřebiteli umožněno a slevy řádně poskytnuty.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese https://www.coi.cz/podatelna/.
Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět.
Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.