Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:17
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#69470Nefunkční karta v mobilu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 5 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.08.2023, před rokem

Josef Řihák

Znění stížnosti

Dobrý den, první den po znovuotevření prodejny v Kroměříži mi po načtení mé karty z mobilu pokladna neodečetla akční slevy u nakoupeného zboží. Zjistil jsem to náhodným pohledem na účtenku. Protože jsem nakoupil více položek, nezapamatoval jsem si všechny akční, takže jsem reklamoval pouze jednu a sleva mi byla vyplacena. Pokladní i paní na informacích mi řekla, že mobilní karty pokladny z neznámých důvodů neakceptují. Kolika zákazníkům bylo tímto způsobem, na který nebyli předem upozorněni, zboží předraženo a o jakou částku si prodejce zvýšil tímto způsobem tržby, si netroufám odhadnout. Pokud se bude jednat o setrvalý stav, nezbývá mi, než nakupovat jinde.
S pozdravem
Josef


Požadované řešení

Zabezpečit, aby pokladny započítávaly akční ceny zboží a slevy byly vyznačeny na účtence i po přiložení karty v mobilu ke čtecímu zařízení pokladny


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2023 10:35, před rokem

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou v regále nebo v reklamním letáku, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Pokud společnost nabízí možnost slevy při načtení mobilní aplikace, mělo by být načtení spotřebiteli umožněno a slevy řádně poskytnuty.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese https://www.coi.cz/podatelna/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.8.2023 17:35, před rokem

Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět.
Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2023 14:55, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2023 17:45, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.