Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#69475Reklamace sedadel

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
17.08.2023, před rokem

Pavlina Gartnerova

Znění stížnosti

Dobry den, dne 4.8.2023 jsme cestovali s Regiojetem smer Brno-Rijeka, celou dovolenou jsme meli pred cestovku tudiz i jizdenky.Jizdenky od Regiojetu nam dosly 4 dny pred odjezdem,bohuzel jsme cestovali s malymi ditetem a chteli jsme kupe, bylo nam receno,ze to posilaji 7dni dopredu,aby si clovek kdyztak mohl zkontrolovat a prerezervovat pripadne doplatit,tim padem nam pan z regiojetu doporucil reklamaci.Cestu tam jsme si tudiz hradili uplne sami a puvodni sedadla nevyuzili,pri dojezdu na dovolenou uz jsme s predstihem prerezervovavali a doplatili.Rada bych tuto situaci nejak vyresila prosim.Materialy k doprave nam dosly pozde,tudiz s nimi uz neslo nic delat pri ceste tam.
Dekuji


Požadované řešení

Uhrada aspon minimum co jsme zaplatili


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2023 11:51, před rokem

Podle § 2529 odst. 1 občanského zákoníku platí, že pořadatel zájezdu doručí zákazníkovi vhodným způsobem nejpozději sedm dnů před zahájením zájezdu další podrobné a pro zákazníka důležité údaje o všech skutečnostech, které zná, nejsou-li již obsaženy ve smlouvě nebo v potvrzení o zájezdu, anebo v katalogu, který zákazníkovi předal. Těmito informacemi jsou zejména údaje o plánovaných časech odjezdu, popřípadě o lhůtách pro odbavení, plánovaných časech zastávek, dopravním spojení a příjezdu.

Je-li však smlouva uzavřena v době kratší než sedm dnů před zahájením zájezdu, splní pořadatel tyto povinnosti již při uzavření smlouvy.

Jestliže pořadatel ani sedmý den před zahájením zájezdu neposkytne zákazníkovi doplňující informace nebo doklady, dopouští se porušení své povinnosti.

Podle § 2913 OZ nahradí strana, která poruší povinnost ze smlouvy, škodu z toho vzniklou druhé straně nebo i osobě, jejímuž zájmu mělo splnění ujednané povinnosti zjevně sloužit. Spotřebitelka by tedy mohla žádat o proplacení jízdného. Nárok je nutné směřovat vůči pořadateli zájezdu, se kterým byla smlouva o zájezdu uzavřena.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.11.2023 13:01, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.