Společnost


ŠKODA AUTO a.s.

Počet nahlášených stížností:62
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#69493Navigace nesplňuje podmínky které jsou nastaveny v menu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
17.08.2023, před rokem

Josef Kronus

Znění stížnosti

V červnu 2016 jsem zakoupil Škodu Fabii při do výbavy jsem zaplatil 20000 za navigaci která obsahuje i možnost Smart Link v současné nyní jsem si zakoupil telefon Samsung který má Android a chtěl jsem navigaci využít pro spojení s telefonem SmartLink mě nechce spojit posílá mě k prodejci auta který mi oznámil že musím doplatit dalších 6000 za uvolnění pomocí Smart klíče zdá se mi to velmi špatné 20000 navigace která neumí všechno co nabízí v menu Žádám vysvětleníwý


Požadované řešení

Vysvětlit mi situaci pomocí telefonu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2023 13:25, před rokem

Funkce SmartLink je běžnou součástí navigace. Pro její využití je však třeba ji doobjednat a zaplatit za její aktivaci.

Pokud v ceně navigace byla také funkce SmartLink (její aktivace), měla být tato funkce společností řádně zprovozněna. Aktivace funkce SmartLink se vztahuje ke konkrétnímu vozu. Aktivaci produktu je nutné provést dle platných předpisů přes diagnostické zařízení u autorizovaného partnera Škoda. Při prodeji vozu musí být aktivační dokument odevzdán kupujícímu.

Pokud byla funkce zakoupena ale nebyla řádně zprovozněna, je vhodné na tuto skutečnost upozornit prodávajícího a požadovat její aktivaci. Doložit zakoupení funkce je možné např. pomocí smlouvy.

Pokud však funkce s navigací zakoupena nebyla, může ji spotřebitel dokoupit, pokud bude kompatibilní s jeho vozem.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.11.2023 14:20, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.