Společnost


A3 SPORT s.r.o.

Počet nahlášených stížností:115
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#6950Neuznání reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 21 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.06.2015, před 10 lety

Hana Neprašová

Znění stížnosti

Dobrý den, 17.4. jsem koupila dceři botasky zn. Reebook v obchodě A3 sport v Letňanech. 17.5. jsem již byla dát boty k reklamaci s rozpáranými švy na obou špičkách. Reklamace byla vyřízena se závěrem zámítnuto. Prý se nejednalo o výrobní vadu,či sníženou kvalitu materiálu.S vyřízením reklamace jsem nesouhlasila a boty poslala znovu na reklamaci, ale paní prodavačka mi řekla, že s nějvětší pravděpodobností mi reklamaci stejně za pár dní vrátí se stejným závěrem, že to tak prostě dělají.Jiné vyjadření mi k tomu nedali, protože zaměstnanci se k tomu, podle svých slov, vyjadřovat nesmějí.Takže kvůli tomu, že se někomu nechtělo udělat pár nových stehů jsem musela jít a koupit dceři nové boty.


Produkt

Zn. Reebook, číslo artiklu : RM 42289


Požadované řešení

Zboží si přeji buďto opravit nebo vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.6.2015 10:07, před 10 lety

Uplatní-li spotřebitel reklamaci v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebitel s uvedenými důvody zamítnutí nesouhlasí, může se ještě před zahájením soudního sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace.

Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) a uplatnit nárok na řádné vyřízení reklamace, což spotřebitel prokáže přiloženým posudkem znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Pokud se jedná o účelně vynaložené náklady spojené s oprávněnou reklamací, je prodávající povinen tyto náklady na základě žádosti kupujícího proplatit. Účelně vynaloženými náklady jsou náklady, které musí spotřebitel nezbytně nutně vynaložit k tomu, aby mohl reklamaci uplatnit. Jedná se obvykle o náklady na poštovné, cestovné, znalecký posudek. Právo na jejich úhradu vychází z ustanovení § 1924 občanského zákoníku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2015 12:43, před 9 lety

Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.