Společnost


UNIQA pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:61
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#69504Neřešení dotazu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

18 hodin 58 minut

Detail stížnosti

Publikováno
17.08.2023, před rokem

Petr Sedlák

Znění stížnosti

Dne 28. 7. 2023 jsem požádal Uniqa pojišťovna o odpověď na otázky související s mým penzijním připojištěním u této společnosti. Přes mé urgence a opakované sliby jejich Zákaznického kontaktního centra jsem dosud neobdržel odpověď.


Požadované řešení

Zodpovědět dotazy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2023 13:44, před rokem

Lhůta, ve které by měly být dotazy zodpovězeny není nikde stanovená. Mělo by se však jednat o lhůtu přiměřenou.

Společnost je možné kontaktovat skrze infolinku na telefonním čísle +420 488 125 125.

UNIQA pojišťovna, a.s. se rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz, a to i s ohledem na povinnost ochrany osobních údajů. Stížnosti a nesouhlasy týkající se UNIQA pojišťovny je možné adresovat na oddělení stížností a reklamací, info@uniqa.cz, případně je možné využít i ostatní kontakty uvedené na webových stránkách pojišťovny www.uniqa.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.