Počet nahlášených stížností: | 208 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 11 |
Poslala jsem balicek a aplikace na to nereagovala, az pri vyhledani zasilky podle podaciho cisla, jsem zjistila, ze balik byl vyzvednut. Aplikace mi porad hlasi abych balicek poslala jinak bude obchod stornovan. Takze jsem prisla o zbozi a oravdepodobne prijdu i o balicek c. ***. Pani, ktera by mela mit balicek uz u sebe, neodpovida na moje zpravy.
Pustit penize za nakup prodejci a proverit kupujiciho, jestli to neni podvodnik. Muzu poslat screenshot trasovani zasilky z packety. Dekuji
|
Tweet |
Podle obchodních podmínek společnosti platí, prodávající musí odeslat předmět do pěti pracovních dní od chvíle, kdy bude společností Vinted informován o skutečnosti, že kupující zaplatil celkovou cenu. V případě, že prodávající neodešle předmět ve lhůtě, má společnost Vinted právo transakci zrušit.
Prodávající může zvolit dopravu skrze integrovanou přepravní službu (předplacené přepravní štítky). U této možnosti přepravy musí prodávající k zaslání předmětu použít automaticky vygenerovaný předplacený přepravní štítek, jinak bude transakce zrušena.
Pokud tedy spotřebitelka použila přepravní štítek podle pokynů společnosti, ale odeslání balíku se přesto do aplikace nepropsalo, je vhodné o této skutečnosti informovat společnost Vinted. Jako případný důkaz lze použít potvrzení od přepravní společnosti, že balíček byl řádně přijat k přepravě a převzat kupujícím.
Kontaktovat společnost je možné například skrze kontaktní formulář (zde: https://www.vinted.cz/help/support_tickets/new?ch=help_center&faq_entry_id=615&allow_direct=1).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.