Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
17.8. 2023 jsme jeli EC METROPOLITAN z Budapešti do Prahy. Vlak do Budapešti nedorazil, prý z důvodu špatného počasí. Bych rád věděl tedy detaily, protože počasí bylo zcela normální. Museli jsme nějakým osobním vlakem do Vácu, kde na nás METROPOLITAN teprve čekal. Druhý problém byl, že v celé soupravě měli otevřený jediný záchod, a to v posledním vagónu. Ostatní záchody zůstali zamčené, dle průvodčího "z důvodu havarijního stavu". Opravdu ostuda a komplikování situace cestujícím. ČD opět zdražili, ale jejich kvalita upadá. O možnosti připojení k Wifi, které bylo nefunkční ani nemluvím.
EC METROPOLITAN - problémy během přepravy
Přijíždět do cílových destinací za cestujícími, zprovoznit všechny toalety ve vlaku.
|
Tweet |
Není-li služba poskytnuta nebo není-li poskytnuta ve sjednané kvalitě, doporučujeme spotřebiteli, aby uplatnil reklamaci. Jako vhodný nárok se jeví přiměřená sleva z jízdného.
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.