Společnost


TOKRA AUTOMOBILY CZ spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6951NE ochrana osobních údajů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 27 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.06.2015, před 10 lety

Martin Šenec

Znění stížnosti

Tato společnost nám poslala smlouvu na prostudování, ale k našemu úžasu v ní bylo nejen jméno jedné z klientek společnosti, ale i její rodné číslo atd. My s touto společností nic nemáme, ale snad toto bude někoho zajímat ...


Požadované řešení

Snad pokuta nebo tak ...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.6.2015 14:53, před 10 lety

Je-li smlouva uzavřena prostředkem dálkové komunikace (např. telefonicky), má podnikatel povinnost zaslat její písemné znění spotřebiteli k seznámení. Spotřebitel má pak 14 ti denní lhůtu na odstoupení od smlouvy od doručení písemného vyhotovení smlouvy. V tomto vyhotovení je třeba spotřebitele identifikovat, k tomu je běžné využití údajů získaných od spotřebitele při telefonickém rozhovoru.

Z popisu spotřebitele není zcela zjevné, zda došlo k výše uvedenému postupu nebo zda uzavření smlouvy nebylo předem dojednáno. V takovém případě je třeba zjistit, jakým způsobem podnikatel osobní údaje získal a na základě čeho je oprávněn s nimi nakládat.

V případě podezření na porušení zákona o ochraně osobních údajů lze podat podnět Úřadu pro ochranu osobních údajů, který je dozorovým orgánem v této oblasti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.10.2015 19:30, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.