Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#69511Navýšení tarifu O2 spolu pro jednoho

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 měsíců 4 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
18.08.2023, před rokem

Luděk Matoušek

Znění stížnosti

Zdravím, používám tarif "O2 spolu pro jednoho", od července došlo k automatickému navýšení tarifu o 100kč/měsíc, s tím, že jeden den za měsíc mužů používat data na plno a navíc přidána služba O2 security, absolutně jsou mě tyto služby k ničemu, objednal jsem si tarif takový jaký jsem chtěl na začátku za takovou cenu jaká mě byla nabídnuta, služby navíc ať si strčí za klobouk a nebo ať je dávají za příplatek zvlášť.
Je tohle normální že operátor vnutí koncovému uživateli svoje služby a automaticky mu navýší tarif?
Pokud je to z hlediska zákonů v pořádku, tak hned o těchto zlodějů odcházím...


Produkt

Automatické navýšení tarifu (O2 spolu pro jednoho)


Požadované řešení

Je to z hlediska zákonů možné?
Požaduji vrátit tarif na původní.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2023 08:07, před rokem

Pokud společnost mění některou z hlavních součástí smlouvy (například právě cenu či rozsah poskytovaných služeb), musí účastníka smlouvy prokazatelně informovat o změně stejným způsobem, jakým doručuje vyúčtování, a poučit jej, že může smlouvu bez sankce ukončit. Je tedy třeba kontrolovat celé vyúčtování, zda-li v něm není informace o změně.

Účastník smlouvy má pak na výběr mezi pokračováním ve smluvním vztahu s provedenou změnou, anebo ukončením smluvního vztahu; nemá však nárok požadovat setrvání u stávajících smluvních podmínek.

Pokud by operátor neinformoval účastníka řádně a včas, lze namítat neúčinnost změny obchodních podmínek. Ode dne, kdy se účastník o změně obchodních podmínek dozvěděl, začne běžet lhůta 1 měsíce, kdy má právo bez sankce vypovědět smlouvu ke dni nabytí účinnosti změn (po 1 měsíci). Do konce této doby by měly být účastníkovi účtovány částky dle posledních obchodních podmínek, nikoliv nových.

Jestliže nedošlo k řádnému informování ze strany společnosti o změně smlouvy, doporučujeme spotřebiteli vyúčtování reklamovat.

Reklamaci může spotřebitel podat:
Přes O2 Chat – každý den od 8:00 do 19:00.
Osobně – v kterékoli O2 Prodejně.
Telefonicky – bezplatná linka 800 02 02 02.
Písemně – dopis s reklamací na adresu O2 Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, Za Brumlovkou 266/2, 140 22 Praha 4 - Michle.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.8.2023 10:42, před rokem

Dobrý den, o změně smluvních podmínek a cen jsme Vás informovali ve vyúčtování za období 16.05.2023 - 15.06.2023. Součástí změny podmínek od července je také změna konečné ceny Vašich služeb a změna tarifu na Vašem mobilním čísle. Pokud s těmito změnami nesouhlasíte, máte možnost přejít na jiný tarif, který bude více vyhovovat Vašim potřebám nebo můžete službu bez sankce ukončit. S pozdravem Tomáš Sachr, Guru pro Social Media, O2 Czech Republic, a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2023 15:27, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.10.2023 15:43, před rokem


Luděk Matoušek

Přešel jsem na jiný tarif.
Děkuji za vyřízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2024 11:11, před 12 měsíci

S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.