Počet nahlášených stížností: | 69 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vàzeni dámy a pánové,
moje žena objednala online na portálu slevomat.cz objekt uvedený na odkazu https://www.slevomat.cz/akce/2073880-fotoobraz-z-vlastni-fotografie-v-sedmi-rozmerech?filteredCategoryId=1122&filtersHash =c5663e&position=9.
Objednávka byla zaplacena na slevomat.cz a potvrzena od slevomat.cz. Podle snímku obrazovky je objednávka spravována od:
Tiskni-Online.cz
www.tiskni-online.cz
info@tiskni-online.cz
Společnost Tiskni online s.r.o. není schopen provést nákup.
Moje žena opakovaně telefonicky kontaktovala slevomat.cz (na slevomat.cz není možné zasílat e-maily, protože nemají na stránkách inzerovanou žádnou e-mailovou adresu), kde říkali, ať se obracejí na Tiskni online, s.r.o. pro jakýkoli související problém.
Tiskni online, s.r.o. nereaguje na naše emaily a neposkytuje nám zboží zakoupené přes slevomat.cz. Poslední emaily byli vraceny zpátky jako nedoručitelné.
objednavka 186643 (Fotoobraz z vlastní fotografie) podle link https://www.slevomat.cz/akce/2073880-fotoobraz-z-vlastni-fotografie-v-sedmi-rozmerech?filteredCategoryId=1122
vrácení peněz
|
Tweet |
Slevomat.cz nenese žádnou odpovědnost za splnění povinností ze zprostředkované smlouvy ani nenese odpovědnost za případnou škodu vzniklou uživateli na základě nebo v souvislosti se zprostředkovanou smlouvou. Slevomat.cz zprostředkovává pro jednotlivé dodavatele uzavření zprostředkované smlouvy s jednotlivými uživateli.
Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů. Toto právo má spotřebitel i před převzetím zboží.
Nárok na odstoupení od smlouvy podle § 1829 však není absolutní. Podle § 1837 OZ totiž platí, že spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o dodávce zboží vyrobeného podle požadavků spotřebitele nebo přizpůsobeného jeho osobním potřebám.
Pokud však spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající (Tiskni online s.r.o.) na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). Dopis může spotřebitel zaslat na adresu sídla společnosti.
V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
je mi líto, že se při uplatňování voucherů vyskytly určité komplikace, ale věřím, že se vše již podařilo vyřešit.
Na našich stránkách je uvedeno několik způsobů, kterými s námi mohou zákazníci komunikovat. Jedná se o telefon, online chat, Whatsapp a kontaktní formulář. Právě kontaktní formulář slouží pro e-mailovou komunikaci, zákazník vyplní svoji e-mailovou adresu, na kterou mu následně zašleme odpověď na jeho dotaz a případná další komunikace probíhá již jen po e-mailu.
Slevomat jako zprostředkovatel není oprávněn k vyřizování reklamací, to přísluší pouze přímému poskytovateli / prodejci / výrobci. Z tohoto důvodu Vás kolegové odkázali přímo na výrobce fotoobrazu. Ale samozřejmě kolegyně situaci také prověřila z naší strany. Z komunikace, kterou jste nám Vy i poskytovatel přeposlali, je zřejmé, že s Vámi poskytovatel komunikoval a snažil se s Vámi situaci vyřešit.
Vaší objednávkou byly 2 fotoobrazy, ale bohužel zvolené fotografie byly zřejmě nízké kvality a objednávka nebyla do programu na jejich výrobu zadána správně. Jelikož by byly fotoobrazy vyrobeny ve velmi špatné kvalitě a v objednávce byl navíc omylem zadán stejný fotoobraz dvakrát, namísto dvou rozdílných obrazů, poskytovatel se rozhodl obrazy nezhotovit a celou situaci s Vámi nejprve konzultovat. Ačkoliv tedy poskytovatel obrazy nevyrobil, jednalo se z jeho strany spíše o vstřícný krok, jelikož nechtěl, abyste byli z finálního výrobku zklamaní.
Bohužel zřejmě došlo k nedorozumění v komunikaci a situaci se podařilo vysvětlit až po zásahu kolegyně ze zákaznické péče, která řešení zprostředkovala. Jsem rád, že částka, kterou jste za vouchery zaplatili, Vám byla již poskytovatelem vrácena na účet a vše by tak mělo být v pořádku.
Děkujeme Vám za pochopení, se kterým jste k této situaci přistupovali, velice si toho vážíme.
Martin, Slevomat.cz
Hodnocení: