Společnost


Rychly servis bohemia 24/7 s.r.o.

Počet nahlášených stížností:16
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#69522Podvodníci, lživé informace, www.24zamecnik.cz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
18.08.2023, před rokem

Lucie Paparegova

Znění stížnosti

Zabouchla jsem si dveře s klíčem ve dveřích z druhé strany v Praze 8, za pár hodin jsem měla odlétat, tak jsem měla dost na spěch. Na internetu jsem našla firmu www.24zamecnik.cz (Rychlý servis bohemia 24/7 s.r.o.), psali, že mají 9 let zkušeností, tak jsem neváhala. Přijeli dva pánové, kteří mi řekli, že máme speciální bezpečnostní zámek a že otevření bude stát 8 900Kč, ujišťovali mně, že je to běžná cena a že mi jen tak nikdo tento zámek neotevře a že tuto službu hradí pojišťovna (což není pravda). S důvěrou a ve spěchu jsem souhlasila s otevřením, nakonec mi ještě oznámili, že cena je bez daně a že celková cena je 11 500Kč. Nakonec měli zámek otevřený během pár vteřin, nechtěli mi dát fakturu a požadovali po mně zaplacení v hotovosti, až po zaplacení mi poslali fakturu na email, když jsem si poté v klidu na fakturu podívala, zjistila jsem, že je tam mnoho chyb. Poté jsme se informovali u jiných zámečnických společností, a zjistili, že náš zámek je úplně normální bezpečnostní zámek a otevření stojí 1 500Kč.
Zkoušela jsem volat a mluvit s kompetentní osobou, ale pán na lince jen vždy řekl, že to vyřídí a že mi zavolají a nikdo samozřejmě nezavolal.


Produkt

otevření bezpečnostních dveří


Požadované řešení

Z důvodu lživých informací ze strany zaměstnanců firmy požaduji ponížení ceny na standardní cenu na trhu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.8.2023 07:01, před rokem

Prodávající (či poskytovatel služby) je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Stanovování ceny je věcí podnikajícího subjektu, který přitom však musí respektovat obecně závazné právní předpisy. O neúměrné zkrácení by se mohlo jednat zásadně v situaci, pokud by cena byla o polovinu vyšší, než je cena obvyklá v témže místě a v témže čase za tutéž službu.

Zkrácená strana může požadovat o zrušení smlouvy a navrácení všeho do původního stavu, ledaže jí druhá strana doplní, oč byla zkrácena, se zřetelem k ceně obvyklé v době a místě uzavření smlouvy.

V případě, že by prodávající nereagoval na e-maily či telefonáty, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude adresován společnosti: Rychly servis bohemia 24/7 s.r.o., Braunerova 563/7, 180 00 Praha. Podnikatel je povinen vybírat si poštu na adrese sídla společnosti. Jestliže tak neučiní a zmaří-li vědomě dojití, platí, že řádně došlo a bude vůči podnikateli takové právní jednání účinné dle § 570 občanského zákoníku, přičemž dle § 573 občanského zákoníku se má za to, že zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání.

Na žádost spotřebitele je prodávající (poskytovatel služby) podle § 16 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele povinen vydat doklad o zakoupení výrobku nebo o poskytnutí služby s uvedením data prodeje výrobku nebo poskytnutí služby, o jaký výrobek nebo o jakou službu se jedná a za jakou cenu byl výrobek prodán nebo služba poskytnuta, spolu s identifikačními údaji prodávajícího obsahujícími jméno a příjmení nebo název nebo obchodní firmu, případně název prodávajícího, jeho identifikační číslo osoby, pokud zvláštní právní předpis nestanoví jinak.

Není to tedy automatická povinnost prodávajícího, ale nereagováním na výzvu (žádost) spotřebitele porušuje prodávající zákon o ochraně spotřebitele. V takovém případě doporučujeme podat podnět České obchodní inspekci, a to na regionálním či ústředním inspektorátu České obchodní inspekce, či elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz. Česká obchodní inspekce je oprávněna porušování zákona sankcionovat ukládáním pokut.

Pokud společnost provádí služby bez vydání dokladu o provedení, mohla by se tak i dopouštět přestupku.

Internetovou stránku zamecnik.store jsme uváděli v minulosti u výčtu možných webových stránek, jež by mohla provozovat společnost Servis Direkt 24 s.r.o., na kterou evidujeme větší počet obdobných stížností jako je toto podání. Společnost Rychly servis bohemia 24/7 s.r.o. je ale téměř novou společností, která byla zapsaná do obchodního rejstříku k datu 25. 1. 2023. Jestliže však má spotřebitel podezření na nekalé či podvodné jednání společnosti, může se s podnětem obrátit na Českou obchodní inspekci (zde: https://www.coi.cz/podatelna/).

Více ohledně této problematiky nalezne spotřebitel zde: https://www.dtest.cz/clanek-10036/v-nouzi-poznas-zamecnika.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.11.2023 14:31, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.