Společnost


FlixBus CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:152
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#69524Příšerná a neklidná noc z Bratislavy do Brna

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
18.08.2023, před rokem

Denys Marakhovskyi

Znění stížnosti

Dobrý den, v noc s 15.8 po 16.8 jel jsem autobusem N260 "Setra" na slovenských SPZtkach "***" a číslo "***" směrem Budapest –> Berlín přes Bratislavu a Brno. Ale místo 22:20 m?l zpoždění na začátku o 51 minutu a pak ještě po 5km od Bratislavy vůbec se zastavit na čerpací stanici a nikam už nejel kvůli technickému stavu. Jsem stál venku s jinými cestující až TŘI hodiny a neměl možnost ani sednout, stejně nemohl ani spát a neměl žádné peníze abychom se dostát do Brna. Celou noc jsem nemohl spát. Po tom "cestování" strašně mi teď bolí celé tělo a nefungoval tam jako vždycky WiFi. Žádám už dvakrát o morální kompenzace za takový příšerný servis ale Flix busu je to fakt jedno protože vůbec ne váží svých klientů.


Produkt

N260 "Setra" na slovenských SPZtkach "***" a číslo "***" směrem Budapest –> Berlín přes Bratislavu a Brno


Požadované řešení

Chci morální kompenzace a k tomu navíc refundaci mých peněz za lístek na ten příšerný bus


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.8.2023 07:21, před rokem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě (zpoždění, nefungující WiFi), je vhodné uplatnit reklamaci. To je možné učinit na stránkách společnosti v sekci „Pomoc“ v části „Zpětná vazba“.

Nejvhodnějším reklamačním nárokem se jeví přiměřená sleva z jízdného.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.11.2023 14:30, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.