Počet nahlášených stížností: | 152 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den, v noc s 15.8 po 16.8 jel jsem autobusem N260 "Setra" na slovenských SPZtkach "***" a číslo "***" směrem Budapest –> Berlín přes Bratislavu a Brno. Ale místo 22:20 m?l zpoždění na začátku o 51 minutu a pak ještě po 5km od Bratislavy vůbec se zastavit na čerpací stanici a nikam už nejel kvůli technickému stavu. Jsem stál venku s jinými cestující až TŘI hodiny a neměl možnost ani sednout, stejně nemohl ani spát a neměl žádné peníze abychom se dostát do Brna. Celou noc jsem nemohl spát. Po tom "cestování" strašně mi teď bolí celé tělo a nefungoval tam jako vždycky WiFi. Žádám už dvakrát o morální kompenzace za takový příšerný servis ale Flix busu je to fakt jedno protože vůbec ne váží svých klientů.
N260 "Setra" na slovenských SPZtkach "***" a číslo "***" směrem Budapest –> Berlín přes Bratislavu a Brno
Chci morální kompenzace a k tomu navíc refundaci mých peněz za lístek na ten příšerný bus
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě (zpoždění, nefungující WiFi), je vhodné uplatnit reklamaci. To je možné učinit na stránkách společnosti v sekci „Pomoc“ v části „Zpětná vazba“.
Nejvhodnějším reklamačním nárokem se jeví přiměřená sleva z jízdného.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.