Počet nahlášených stížností: | 87 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den,
podávám stížnost na linku 606. Od té doby co jezdí autobus přes okrsek 2 tak nejezdí podle jízdního řádu. Autobus dost často vynechá jízdu a děje se to opravdu často. V tuto chvíli jsem na zastávce ,,Okrsek 2” a autobus měl jet v 15:23 a zatím nejel a je 15:40. Je pátek 18. 8. 2023. děje se to opravdu dost často a nepřijde mi toto normální.
S pozdravem
Dlouhá
Chci, aby autobus linky 606 jezdil tak jak má a řídil se podle jízdního řádu. Nebo pokud autobus vynechá tak aby se o tom vědělo.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Kontakty na společnost ČSAD MHD Kladno a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.arriva.cz/cs/o-spolecnosti/dcerine-spolecnosti/csad-mhd-kladno/kontakty.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.