Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#6953Nedoručený balík

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 hodina 17 minut

Detail stížnosti

Publikováno
09.06.2015, před 10 lety

Hana Šonková

Znění stížnosti

Dobrý den,
v pátek 5. 6. jsem dostala výzvu k vyzvednutí zásilky BA0201110609X s tím, že v pátek je uložená v Bechyni a od pondělka 8. 6. 2015 od 8,00 v Sudoměřicích u Bechyně. V pátek jsem jela do Bechyně, kde jsem čekání po 20 minutách vzdala, dnes jsem šla do Sudoměřic na poštu, kde zásilka není, paní volala na poštu do Bechyně a tam taky údajně nebyla. Až když jsem sama zavolala do Bechyně a chtěla po nich dohledat číslo zásilky, tak zjistili, že tam už od pátka leží a nikdo jí nedoručil. Paní mi sdělila, že jestli jí teda chci, tak ať si přijedu do Bechyně (což nevím proč bych dělala), nebo, že mi jí zítra doručí domu (to by znamenalo vzít si dovolenou) a nebo teda, že mi jí dají zítra do Sudoměřic na poštu. Což je sice hezký, ale můžu tam být opravdu na osmou (do práce pojedu později), tak třeba to dopadne a zásilka tam v osm bude.


Požadované řešení

Ten kdo chybu udělal, by jí měl taky na vlastní náklady a v co nejkratší době napravit, aspoň tak to funguje v soukromých firmách. Na poště dle paní nikdo za nic nemůže a neručí, takže si to musím dohnat sama. V balíčku máme trička dělaná na zakázku na dnešní akci, takže zítra se nám opravdu moc hodí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.6.2015 11:10, před 10 lety

Není-li plněno dle smlouvy a jedná-li se o úplatnou službu, spotřebitel má právo na přiměřené snížení z ceny a zajištění nápravy. Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Z tohoto důvodu je nutné se stížností obrátit přímo na Českou poštu.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.