Počet nahlášených stížností: | 22 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 8.5.2015 mně nabourala zaparkované vozidlo klientka pí Z. v Žeranovicích na Zlínsku.
Nabourané vozidlo prohlédl Váš pracovník pan O. dne 14.5.2015 v Kroměříži a škodu odhadl na částku 30000,- Kč. Událost je evidována pod číslem 3000352267. Vozidlo jsem nechal opravit u autorizovaného opraváře a zaplatil za opravu celkem 30167 Kč. Všechny doklady jsem ihned
odeslal na Vaši adresu. Slíbili jste telefonicky, že peníze pošlete nejpozději v pondělí 1.6.2015 a do dnešního dne nic nedošlo!
Byl bych rád, kdyby se tato věc do konce tohoto měsíce dořešila, jinak budu muset vymáhat peníze po viníkovi události paní Z.
Děkuji za pochopení Ing S. Valošek
nabourané vozidlo Fabia combi
Požaduji co nejdříve vyplatit peníze, které jsem vynaložil na opravu nabouraného vozidla.
|
Tweet |
Podle §9 odst. 2 zákona o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla je plnění pojistitele splatné do 15 dnů, jakmile pojistitel skončil šetření nutné ke zjištění rozsahu jeho povinnosti plnit. Ukončit šetření pojistné události je pojistitel povinen ve lhůtě 3 měsíců ode dne, kdy bylo oprávněnou osobou uplatněno právo na plnění z pojištění odpovědnosti. Zároveň sdělí poškozenému výši pojistného plnění podle jednotlivých nároků. Nesplní-li pojistitel tuto povinnost, ocitá se v prodlení a je možné na něm požadovat i úroky z tohoto prodlení.
Od spotřebitele jsme ke stížnosti obdrželi následující vyjádření:
Po včerejší opětovné urgenci bylo opět slíbeno, /už potřetí/, že peníze za provedenou opravu budou odeslány ještě dnes a současně mi pracovnice pojišťovny Generali pí Cardová slíbila přeposlat oskenovaný doklad o proplacení vyplacené částky. Nic z toho však nebylo splněno, jelikož v poště jsem opět nic nenašel. S.V.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Od spotřebitele jsme obdrželi následující vyjádření:
Dobrý den,
můj případ byl po čtyřech měsících telefonování zdárně uzavřen. Po doložení původu náhradních dílů na opravu doplatili z Generali i celý zbytek.
Děkuji za vaši podporu. S.V.
Na základě těchto informací případ uzavíráme, neboť bylo dosaženo dohody.