Společnost


Generali Pojišťovna a.s.

Počet nahlášených stížností:22
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

75%
25%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#6954Nabourané vozidlo klientem pojišťovny Generali

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 28 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.06.2015, před 10 lety

Stanislav Valošek

Znění stížnosti

Dne 8.5.2015 mně nabourala zaparkované vozidlo klientka pí Z. v Žeranovicích na Zlínsku.
Nabourané vozidlo prohlédl Váš pracovník pan O. dne 14.5.2015 v Kroměříži a škodu odhadl na částku 30000,- Kč. Událost je evidována pod číslem 3000352267. Vozidlo jsem nechal opravit u autorizovaného opraváře a zaplatil za opravu celkem 30167 Kč. Všechny doklady jsem ihned
odeslal na Vaši adresu. Slíbili jste telefonicky, že peníze pošlete nejpozději v pondělí 1.6.2015 a do dnešního dne nic nedošlo!
Byl bych rád, kdyby se tato věc do konce tohoto měsíce dořešila, jinak budu muset vymáhat peníze po viníkovi události paní Z.
Děkuji za pochopení Ing S. Valošek


Produkt

nabourané vozidlo Fabia combi


Požadované řešení

Požaduji co nejdříve vyplatit peníze, které jsem vynaložil na opravu nabouraného vozidla.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2015 14:53, před 10 lety

Podle §9 odst. 2 zákona o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla je plnění pojistitele splatné do 15 dnů, jakmile pojistitel skončil šetření nutné ke zjištění rozsahu jeho povinnosti plnit. Ukončit šetření pojistné události je pojistitel povinen ve lhůtě 3 měsíců ode dne, kdy bylo oprávněnou osobou uplatněno právo na plnění z pojištění odpovědnosti. Zároveň sdělí poškozenému výši pojistného plnění podle jednotlivých nároků. Nesplní-li pojistitel tuto povinnost, ocitá se v prodlení a je možné na něm požadovat i úroky z tohoto prodlení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2015 14:54, před 10 lety

Od spotřebitele jsme ke stížnosti obdrželi následující vyjádření:

Po včerejší opětovné urgenci bylo opět slíbeno, /už potřetí/, že peníze za provedenou opravu budou odeslány ještě dnes a současně mi pracovnice pojišťovny Generali pí Cardová slíbila přeposlat oskenovaný doklad o proplacení vyplacené částky. Nic z toho však nebylo splněno, jelikož v poště jsem opět nic nenašel. S.V.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.10.2015 19:32, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.10.2015 09:21, před 9 lety

Od spotřebitele jsme obdrželi následující vyjádření:

Dobrý den,
můj případ byl po čtyřech měsících telefonování zdárně uzavřen. Po doložení původu náhradních dílů na opravu doplatili z Generali i celý zbytek.
Děkuji za vaši podporu. S.V.

Na základě těchto informací případ uzavíráme, neboť bylo dosaženo dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.