Počet nahlášených stížností: | 788 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 8 |
Nechápu proč prodejna Lidl vylistovává výrobky jako bylinková sůl nebo zeleninové chipsy,za nedůležité výrobky,které leží
Vrátit produkty
|
Tweet |
Zásobování a doplňování zboží je interní záležitostí společnosti, která by však měla mít zájem na co nejširším pokrytí poptávky svých zákazníků.
Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti, jako podnět ke zlepšení služeb.
Dobrý den, paní Kudrnáčková, náš sortiment je ovlivněn poptávkou ze strany zákazníků. Do budoucna není vyloučené, že se výrobek vrátí zpět do nabídky. Děkujeme za pochopení a přejeme pěkný den. S pozdravem Lidl v.o.s
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.