Společnost


Čedok a.s.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:16
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#69555Zájezd to nejlepší z Itálie

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 20 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.08.2023, před rokem

Eva Nyklová

Znění stížnosti

Dne 14.8. 2023 jsem odjela autobusem na zájezd To nejlepší z Itálie.
Dne 17.8.2023 jsme byli ubytováni v Hotelu Alba. Jídlo je ohřívaný Fast food, vůbec neodpovídá stardantum 4 hvezdickoveho hotelu, nemluvě o servírování. Byl mi přidělen pokoj s bezbariérovou sprchou, což znamenalo , že při sprchování jsem měla vodu až v pokoji, neodtekla ani po dvou hodinách. Na recepci jsem vyfasoval kbelík ať si to sama vytřu.
Na druhy den den otřesna a nejedlá večeře, těstoviny s kečupem, ohřátý hrášek a studené maso.
Pak jsem vyfasovala kbelík, abych se mohla osprchovat. Bylo 22 hod a netekla teplá voda. Šla jsem si stěžovat na recepci, bohužel neumím anglicky ani italsky. A recepční zase český. Ptala jsem se na vodu, přitom mi uniklo jaderné slovo směrem k celkovému tomuto zájezdu, kde nic nefunguje a jednají s námi jak s onucemi. Šla jsem směrem ke svému pokoji, paní recepční vyběhla za mnou, otočila mě, ječela mi do obličeje. Přivolala tím další recepční, souvislá jsem do pokoje , chtěla jsem jím ukázat , že nefunguje teplá voda. Ječely obě v mém pokoji, dva centimetry od obličeje, a vyhrožovaly polici ( to mi pak přeložila moje patnáctiletá dcera, která to všechno bohužel viděla). Jekotem přivolaly ředitele tohoto podniku, jenž je 200 kg zlý muž. Ječel po mě , po dceři, mluvil prý velmi velmi sprostě, ( toho už bYla přítomna i průvodkyně, která mi ani nechce říct co o mně říkal). Vypadal nebezpečně, zlé vůbec nevím co to mělo znamenat. Pak už jsme praktiz z pokoje nevylezly, oběť jsme se třásly a brečely.
Teplá voda pak netekla za trest nikomu.
Ráno jsme slyšeli ječet recepční na někoho jiného, asi je to tam standart.
Ten hotel, je hotelem hrůzi. K autobusu se nebudu vyjadřovat, klimatizace nefunguje, v Itálii bylo v něm kolem 36 stupňů.


Požadované řešení

Bylo by dobré už nevystavovat klienty vaší organizace téhle hrůze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2023 11:19, před rokem

Neměl-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel spotřebitele ujistil nebo které spotřebitel vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekával, měl by pořadatel zajistit nápravu, pokud byla možná a pokud by si nevyžádala neúměrné náklady. Nezjednal-li pořadatel nápravu ani v přiměřené lhůtě, kterou mu spotřebitel určil, může si spotřebitel zjednat nápravu sám a pořadatel mu nahradí účelně vynaložené náklady.

Měl-li zájezd vady, vytkl-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu a určil-li k tomu přiměřenou lhůtu k odstranění vady, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vad. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytkl-li spotřebitel vady zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, právo na slevu mu vůbec nevznikne, proto doporučujeme jednat vždy co nejdříve.

Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.evropskyspotrebitel.cz/files/frankfurtska-tabulka.pdf. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese www.dtest.cz/clanek-5233/na-co-nezapomenout-pri-reklamaci-zajezdu nebo na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu.

Uzná-li podnikatel reklamaci jako opodstatněnou je povinen vrátit spotřebiteli přiměřenou část kupní ceny zájezdu. Podnikatel by měl bez dalšího vrátit stanovenou část kupní ceny v penězích. Podnikatel může vystavit spotřebiteli poukaz na další služby pouze v případě, kdy s vystavením poukazu spotřebitel výslovně souhlasí. Není možné spotřebiteli vnutiti poukaz proti jeho vůli.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.11.2023 14:23, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.