Počet nahlášených stížností: | 238 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 8 |
Zklamání z přístupu Exim tours: S.P. prodejce zájezdu a delegátky na místě V.P.- hotel Roda Beach Resort Corfu 5.8.-12.8.2023
1. Změna denního letu za noční let ; příjezd na hotel ve 2 hod ráno 3.8.
2.Volba hotelu 38 km od letiště do 20 minut dojezdová vzdálenost - cesta na hotel trvala 2,5 hodiny -špatná organizace CK , řidič objížděl v noci celý ostrov bezdůvodně
3.Žádost o zajištění late check out ; když posunut opět let večer - delegátka v ČR sdělila ; že zajistí ta na místě ; Vl Poláčková mávla rukou ; i za poplatek nebyl check out možný / celý den s 2 malými dětmi na pláži/ konec obědem; bez sprchy
4.Nedostatek lehátek,špinavé nádobí , All incl čekání na jídlo 30 minut; hotel nezvládl nával turistů ; neodpovídá 5*****
5.Wi-Fi pouze na recepci , jinak zakoupit ; dle info CK Wi-Fi všude
6.Cena zájezdu na týden 2 dospělí , 2 děti 3 a 6 let 76016 Kč, tedy bychom očekávali odpovídající zájezd
Stížnost na jednání ,netečnost a nepravdivé informace CK Exim tours
Finanční vyrovnání - návrat podílu ze zaplacené částky 76 016 Kč, navrhuji 40%
|
Tweet |
Měl-li zájezd vady, vytkl-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu a určil-li k tomu přiměřenou lhůtu k odstranění vady, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vad. Zájezd má vadu, není-li některá ze služeb poskytována v souladu se smlouvou dle § 2537 odst. 1 občanského zákoníku. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytkl-li spotřebitel vady zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, právo na slevu mu vůbec nevznikne, proto doporučujeme jednat vždy co nejdříve.
V souladu s ustanovením § 2537 odst. 2 zákona č.89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "občanský zákoník"), je třeba vytknout vadu pořadateli zájezdu bez zbytečného odkladu, což se nejčastěji řeší prostřednictvím přiděleného delegáta, s kterým je nutno sepsat zápis o vadě zájezdu, kterým pak bude spotřebitel po návratu argumentovat u pořadatele zájezdu jako takového a požadovat slevu z ceny zájezdu v souladu s ustanovením § 2540 odst. 1 občanského zákoníku.
Spotřebiteli doporučujeme podat písemnou reklamaci zájezdu s nárokem na slevu po návratu z dovolené, jak již dle popisu spotřebitel učinil. Právo na slevu se promlčí nejdříve za dva roky, ale reklamaci je nutné uplatnit co nejdříve po návratu. Na vyřízení reklamace má cestovní kancelář 30 kalendářních dnů. Pokud reklamaci zamítne, může spotřebitel reklamaci rozporovat.
Pro výpočet výše nároku (procentuální slevy) je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení: http://www.evropskyspotrebitel.cz/files/frankfurtska-tabulka.pdf. Sleva se počítá z ceny zájezdu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.